تاریخ انتشار: 1401/08/05 20:50
کد خبر: 14706

خبیری: همه ارکان باشگاه برای موفقیت پرسپولیس هم قسم هستند/ سال آینده تیم بانوان پرسپولیس تشکیل می شود

عضو هیئت رئیسه باشگاه پرسپولیس گفت: همه ارکان باشگاه زحمت می کشند و همه وظایف خود را انجام می دهند و هم قسم شدند تا تیم به موفقیت های خوبی دست پیدا کند.
خبیری: همه ارکان باشگاه برای موفقیت پرسپولیس هم قسم هستند/ سال آینده تیم بانوان پرسپولیس تشکیل می شود

حسین خبیری پس از پیروزی برابر مس کرمان اظهار داشت: بازی بسیار خوبی را شاهد بودیم با توجه به نبود هواداران بازی جاندار نبود و قطعا اگر هواداران حضور داشتند شکل بازی و نوع بازی تیم ها تغییر می کرد. با این همه باز هم به بازیکنان پرسپولیس خسته نباشید می گویم که توانستند در این بازی پیروز شوند و 3 امتیاز بازی را کسب کنند و صدر نشین بمانیم. 

عضو هیئت رئیسه باشگاه پرسپولیس در خصوص بخش مدیریتی باشگاه عنوان کرد: همه ارکان باشگاه زحمت می کشند و همه وظایف خود را انجام می دهند و هم قسم شدند تا تیم به موفقیت های خوبی دست پیدا کند. ما امروز در باشگاه پرسپولیس شاهد حضور هیئت رئیسه منسجم هستیم. مخصوصا درویش که انصافا در بخش مدیریتی تمام مسائل را پیگیری می کند. تیم ما تیم آماده و یکی از بهترین تیم های ایران و آسیا است که صدر نشینی ما این موضوع نشان می دهد که تیم شایسته ای هستیم. همه عوامل در پرسپولیس تلاش می کنند از بخش مدیریتی تا کادر فنی و بازیکنان همه و همه در حال تلاش هستند تا تیمی را که هواداران انتظار دارند ببینند را شاهد باشند. امروز یکی از بی حاشیه ترین و قدرتمند ترین پرسپولیس های تاریخ را در این فصل داریم.

خبیری در خصوص موضوع پرداخت طلب رادوشویچ در 3 قسط نیز گفت: به صورت دقیق در جریان موضوع رادوشوویچ نیستم و این موضوع در بخش های مختلف باشگاه در حال پیگیری است و چون پرونده به دادگاه CAS رفته است باید منتظر بمانیم تا هجدهم رای این دادگاه صادر شود. 

عضو هیئت رئیسه باشگاه پرسپولیس در خصوص پرداخت پاداش ها به بازیکنان پرسپولیس نیز گفت: پاداش ها با نظم خاصی به بازیکنان درحال پرداخت استف طبق قولی که درویش به بازیکنان داده است بعد از هر بازی بازیکنان پاداش های خود را دریافت می کنند. این پاداش ها هم برای بازیکنان است چرا که زحمت می کشند و هر بازی بهتر از قبل بازی می کنند و برد را برای پرسپولیس به ارمغان می آورند.

خبیری در خصوص تأسیس شورای حل اختلاف در ورزش عنوان کرد: یک پیشنهادی را وزارت ورزش و معاون حقوقی قوه قضاییه دادند که مانند سایر حوزه های مختلف که دادگاه های تخصصی دارند و این تصمیم هم گرفته شد تا شورای حل اختلاف در ورزش هم تشکیل شود. عمده پرونده هایی که قرار است در دادسرا تشکیل شود قبل از آن در شورای حل اختلاف رسیدگی شود که به نظر پیشنهاد بسیار خوبی بود. به نظرم کار بسیار بزرگی بود که دیگر ورزشکاران برای حل مشکلاتشان در دادسرا ها رفت و آمد نمی کنند. بخش اعظمی از این پرونده ها در این شورا حل خواهد شد و از وزارت ورزش هم تشکر می کنم که من را هم به عنوان یکی از اعضای این شورا انتخاب کرده است.

وی درباره بحث مجوز حرفه ای باشگاه پرسپولیس نیز گفت: در خصوص این موضوع درویش کامل توضیح داده است، اما موضوعی که وجود دارد این است که الزامی نیست ورزشگاه اختصاصی حتما به نام مالک باشگاه باشد و قراردادی را هم که با ازادی داریم و آن را به کنفدراسیون فوتبال آسیا ارائه می دهیم مورد قبول است. در خصوص تیم بانوان هم باید بگویم که طبق جلساتی که با سجادی داشتیم این موضوع را بررسی کردیم و همه هیئت رئیسه و درویش هم متفقول قول هستند که از سال آینده تیم فوتبال بانوان پرسپولیس هم راه اندازی شود. حتما تیم بانوان تشکیل خواهد شد و این تیم هم قطعا در شأن پرسپولیس خواهد بود. 

خبیری در پاسخ به سوال خصوصی سازی تصریح کرد: من طی بیست سالی که در ورزش حضور دارم هر دولتی که می آید قول این را می دهد که استقلال و پرسپولیس را واگذار کند؛ اما عملی نمی شد. در این دولت با آمدن سجادی شاهد این بودیم که این طلسم شکسته شد و اقدامات اولیه صورت گرفت و این موضوع را به واقعیت رساند. امیدوارم در آینده هم روند این موضوع ادامه داشته شود و بحث مالکیت پرسپولیس هم حل شود.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4byyw8

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


رقم قرارداد شیخ دیاباته با پرسپولیس لو رفت