تاریخ انتشار: 1401/08/06 14:02
کد خبر: 14674

قطع همکاری دخیا با مدیر برنامه‌های رونالدو

یک نشریه انگلیسی می‌گوید داوید دخیا، سنگربان منچستریونایتد، با مدیر برنامه‌هایش خورخه مندس قطع همکاری کرده است. مندس مدیریت برنامه‌های کریستیانو رونالدو را بر عهده دارد.
قطع همکاری دخیا با مدیر برنامه‌های رونالدو

 آخرین قرارداد امضاشده داوید دخیا با منچستریونایتد در سپتامبر 2019 بین دو طرف منعقد شده است. در آن زمان بعد از مذاکراتی طولانی در نهایت دخیا قراردادی جدید امضا کرد که به موجب آن این دروازه‌بان اسپانیایی تا سال 2023 بازیکن یونایتد خواهد بود. دخیا بر اساس این قرارداد دستمزدی معادل 400هزار یورو در هفته دریافت می‌کند.

مدیر برنامه‌های دخیا در آن زمان خورخه مندس پرتغالی بود. ایجنت مشهوری که به دلیل بر عهده داشتن مدیریت برنامه‌های کریستیانو رونالدو مشهور است.

امروز نشریه انگلیسی اتلتیک گزارش داد که داوید دخیا با خورخه مندس قطع همکاری کرده است. بر اساس این گزارش دخیا به صورت شفاهی با مندس توافق کرده بود که مدیریت برنامه‌هایش را بر عهده داشته باشد اما قراردادی رسمی و قانونی بین آنها امضا نشده بود.

 

علت این قطع همکاری به گزارش اتلتیک این است که دخیا تازه متوجه شده که در زمان مذاکرات بین مندس و منچستریونایتد، مدیر برنامه‌های پرتغالی برای دریافت کمیسیون بیشتر منافع این بازیکن اسپانیایی را در نظر نگرفته است.

اتلتیک می‌گوید از منابع خود در اتحادیه فوتبال انگلیس دریافته که در حال حاضر مقابل اسم دخیا مدیر برنامه‌های او نه خورخه مندس بلکه یک وکیل اهل اسپانیا به نام خوزه آراگون درج شده است که گفته می‌شود وکیل خانواده دخیا است.

خورخه مندس علاوه بر مدیریت کریستیانو رونالدو به عنوان ایجنت چندین ستاره بزرگ دنیای فوتبال از جمله داروین نونیز و برناردو سیلوا فعالیت می‌کند.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/27qqw6

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


دخیا: رونالدو از روز اول تاثیر خود را نشان داد