تاریخ انتشار: 1401/08/07 18:44
کد خبر: 14629

خوشحالی هواداران درفضای مجازی/ ساپینتو انتقام فرهاد مجیدی را گرفت

پیروزی استقلال مقابل تیم هوادار جدا از بحث کسب سه امتیاز از تیم همشهری لیگ برتری، برای هواداران استقلال نیز یک ویژگی دیگر داشت.
خوشحالی هواداران درفضای مجازی/ ساپینتو انتقام فرهاد مجیدی را گرفت

ساکت الهامی مربی آذری تیم هوادار که از ابتدای فصل جاری هدایت این تیم را بر عهده گرفته فصل گذشته در کسوت سرمربی گری باشگاه نساجی مازندران در سه دیدار مختلف لیگی و حذفی به استقلال نباخت.

تیم نساجی مازندران فصل گذشته در حالی در دو بازی رفت و برگشت مقابل استقلال شکست نخورد که این تیم در دیدار رفت و برگشت حتی یک گل هم از استقلال دریافت نکرد تا فرهاد مجیدی طعم پیروزی مقابل نماینده زادگاهش(قائمشهر) را نچشد.

از سوی دیگر تیم نساجی مازندران در مرحله نیمه نهایی جام حذفی فصل گذشته نیز حریف استقلال شد که باز هم در طول ۹۰ و سپس ۱۲۰ دقیقه دروازه اش را مقابل استقلال بسته نگه داشت و در نهایت در ضربات پنالتی با نتیجه ۵ بر ۴ استقلال را حذف کرد تا از رسیدن فرهاد مجیدی به فینال و دومین جام احتمالی فصل گذشته محروم کند.

ساکت الهامی یک بار دیگر نیز در شهریور سال ۱۳۹۹ و در دیدار فینال جام حذفی در کسوت سرمربیگری تیم تراکتور مقابل استقلالی که سرمربیگری اش برعهده فرهاد مجیدی بود به برتری رسیده و آنجا هم سرمربی محبوب سابق استقلالی‌ها را ناکام گذاشته بود. پس از برد اخیر استقلال بسیاری از طرفداران این تیم در فضای مجازی با اشاره به نتایج اخیر تیم محبوب شان با سرمربیگری فرهاد مجیدی معتقد بودند ساپینتو انتقام او را از ساکت الهامی گرفته و این مربی دیگر گریه سیاه استقلال نیست.

 در اولین بازی این فصل ساپینتو مقابل تیم این مربی آذری با نتیجه یک بر صفر به پیروزی رسید. تک گل استقلال در مصاف مقابل هوادار را محمد محبی به ثمر رساند تا استقلال با این سه امتیاز و در روزی که سپاهان مساوی کرد، ۲۲ امتیازی شده و بعد از پرسپولیس به رده دوم جدول صعود کند.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2ayylg

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


فریبا: تفکرات هجومی ساپینتو به سبک استقلال می‌خورد/ دلیلی نمی‌بینم فصل بعد قهرمان نشویم