تاریخ انتشار: 1401/08/08 18:31
کد خبر: 14586

مدافعان همه مصدومند: فقط پیکه برای بارسا ماند!

اریک گارسیا و ژول کُنده در بازی دیشب بارسا برابر والنسیا مصدوم شدند تا ژاوی برای سه بازی بعدی تیمش فقط جرارد پیکه را به عنوان مدافع میانی تخصصی در اختیار داشته باشد.
مدافعان همه مصدومند: فقط پیکه برای بارسا ماند!

بارسلونا شب گذشته در بازی برابر والنسیا و به لطف تک گل دقیقه 93 روبرت لواندوفسکی پیروز شد ولی دو مدافع دیگر خود را هم از دست داد. آندریاس کریستنسن و رونالد آرائوخو برای این بازی در دسترس نبودند. آرائوخو تا زمستان قادر به همراهی بارسا نیست و وضعیت مدافع دانمارکی هم برای بازی های پیش رو نامشخص است.

در چنین وضعیتی شب گذشته ابتدا اریک گارسیا مصدوم شد و در ادامه ژول کُنده در دقیقه 74 به دلیل مصدومیت همسترینگ تقاضای تعویض کرد. طبق بیانیه تیم پزشکی بارسلونا، مصدومیت هر دو بازیکن تایید شده و بعید است تا سه هفته دیگر قادر به بازگشت باشند. این در حالی است که بارسلونا در 10 روز آینده سه بازی پیش رو دارد و سپس رقابت های باشگاهی به خاطر جام جهانی تعطیل خواهند شد.

 

 با مصدومیت چهار مدافع میانی، بارسلونا تنها جرارد پیکه را به عنوان مدافع میانی تخصصی در اختیار دارد و باید دید کریستنسن هفته بعد مهیای بازی خواهد شد یا خیر. در غیاب این مدافعان، ژاوی هرناندز احتمالا از مارکوس آلونسو به عنوان زوج پیکه استفاده خواهد کرد. بارسلونا در سه بازی بعدی خود برابر ویکتوریاپلژن، آلمریا و اوساسونا به میدان خواهد رفت.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3n99lo

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


آخرین حریف تدارکاتی ایران را بشناسید