تاریخ انتشار: 1401/08/10 18:02
کد خبر: 14510

هافبک پرسپولیس نیم فصل جدا می شود؟/ چند بازیکن جدید به گل محمدی معرفی شدند!

این احتمال وجود دارد که وحدت هنانوف بازیکن تاجیکستانی پرسپولیس در نیم فصل از این تیم جدا شود.
هافبک پرسپولیس نیم فصل جدا می شود؟/ چند بازیکن جدید به گل محمدی معرفی شدند!

تنها خارجی آسیایی پرسپولیس وحدت هنانوف بازیکن تاجیکستانی این تیم است. بازیکنی که در اواسط فصل قبل به همراه هموطن خود یعنی منوچهر صفروف به پرسپولیس پیوست و قراردادی ۳ ساله با این تیم امضا کرد. وحدت برخلاف منوچهر که فرصت کمی‌برای بازی کردن پیدا کرد، در بازی‌های بیشتری به میدان رفت.

هنانوف شروع خوبی در پرسپولیس داشت و خیلی‌ها را به آینده امیدوار کرد. با این حال هرچه گذشت هنانوف کمتر بازی کرد و بیشتر به یک بازیکن نیمکت نشین تبدیل شد. در  نقل و انتقالات تابستانی و بعد از جدایی صفروف  شایعه شد هنانوف هم از جمع سرخ پوشان جدا خواهد شد و این بازیکن  پرسپولیس در لیست مازاد این باشگاه قرار دارند و یحیی گل محمدی هم این بازیکن را برای فصل آینده نمی‌خواهد.

به هرحال هنانوف در پرسپولیس ماندنی شد و در چند بازی این فصل هم به عنوان بازیکن جانشین به میدان رفت.وحدت که ذاتا یک مدافع میانی است، در این فصل و در چند دیداری که به بازی گرفته شد، در پست هافبک دفاعی به میدان رفت.

 با توجه به  حضور ستاره های مختلف چه در قلب دفاع و چه در پست هافبک دفاعی ، وحدت فرصتی برای بازی در ترکیب اصلی پرسپولیس پیدا نکرده است و به نظر می رسد این موضوع تا پایان فصل هم ادامه خواهد داشت.

با توجه به شرایط موجود ، این احتمال وجود دارد که هنانوف در نقل و انتقالات زمستانی از پرسپولیس جدا شود و به تیمی برود که فرصت بیشتری برای بازی کردن پیدا کند. موضوعی که فعلا در حد گمانه زنی است و گل محمدی هم تصمیم قطعی در این خصوص نگرفته است.

همچنین خبرهای رسیده حاکی از آن است که چند بازیکن خارجی که همگی آسیایی هستند، به باشگاه پرسپولیس و یحیی گل محمدی معرفی شدند و ممکن است در صورت جدایی هنانوف ، یکی از این نفرات جانشین بازیکن تاجیکستانی پرسپولیس شوند.

لازم به ذکر است با توجه به پر بودن سهمیه خارجی پرسپولیس ، در صورت جدایی هنانوف ، فقط این باشگاه می تواند بازیکن خارجی جذب کند که آسیایی باشد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4j55xz

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


هجومی‌ترین بازیکنان لیگ در اختیار گل‌محمدی؛ جذاب و خطرناک