تاریخ انتشار: 1401/08/10 18:38
کد خبر: 14507

نبرد میانه جدولی ها در بابلسر / امتحان جدی برای مربی ناشناخته

هفته ششم لیگ دسته دوم روز آینده با برگزاری شش دیدار آغاز خواهد شد.
نبرد میانه جدولی ها در بابلسر / امتحان جدی برای مربی ناشناخته

در یکی از دیدار های هفته ششم لیگ دسته دوم، تیم مازندرانی شهدای بابلسر میزبان آریو اسلامشهر تازه لیگ دویی شده خواهد بود.

باشگاه شهدای بابلسر در ورزشگاه شهدا سیمرغ میزبان حریف خود است تا علاوه بر تیمی که اکثر بازیکنانش غیر بابلسری هستند در شهر بابلسر نیز به میدان نرود.

مجموعه شهدای بابلسر که طی سال های گذشته با تکیه بر نیروهای بومی عملکرد قابل قبولی در دیگ دسته دوم داشته، این بار با مصطفی منصف که کارنامه چندان شناخته شده ای ندارد وارد لیگ دسته دوم شده است.

منصف سابقه مربیگری در تیم های رایکا و خونه به خونه بابل را دارد و هواداران بابلسری امیدوار بودند با یک مربی بزرگ وارد رقابت های لیگ دسته دوم شوند تا کار نیمه تمام سال های گذشته را تمام کنند و به همین دلیل منصف از همان روزهای نخست منتقدان فراوانی در بابلسر داشت.

آبی پوشان دیار مازندران در پنج هفته گذشته نه امتیاز کسب کردند و با برتری در این دیدار می‌توانند خود را به جمع مدعیان برسانند اما در طرف مقابل تیم تازه لیگ دویی شده آریو اسلامشهر حضور دارد که با انگیزه های فراوانی راهی استان مازندران شدند.

آریو هم‌اکنون با کسب هشت امتیاز در رده هفتم حضور دارد و در اندیشه رسیدن به رده های بالاتر است و برای کسب سه امتیاز در ورزشگاه سیمرغ به میدان می‌رود تا علاوه بر کسب برتری، شهدا بابلسر را در جدول نیز از پیش روی خود بردارد.

اسلامشهری ها پیشاپیش و با توجه به اتفاقات هفته های گذشته از کمیته داوران درخواست نظارت ویژه بر روی این بازی را داشتند و باید دید حواشی فوتبالی های بابلسر و داوری، در مصاف شهدا بابلسر و آریو اسلامشهر دیده می‌شود یا خیر!


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4dxxyd

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


اتفاق بحث برانگیز در بازی ملوان و پرسپولیس؛ استفاده از ایرپاد و بسته ۵۰۰ دقیقه‌ای اینترنتی/ افشاریان: بعضی‌ها فکر می‌کنند VAR مدینه فاضله است