تاریخ انتشار: 1401/08/11 11:40
کد خبر: 14477

اختصاصی/ استقلال - نساجی قائمشهر؛ جام بی برنامه به کدام تیم می رسد؟!

تیم های استقلال و نساجی قائمشهر در بدترین زمان ممکن باید عجیب ترین سوپر جام را برگزار کنند!
اختصاصی/ استقلال - نساجی قائمشهر؛ جام بی برنامه به کدام تیم می رسد؟!

علی مسعودی؛ ( چهارشنبه ) در ورزشگاه باهنر کرمان مسابقه سوپر جام بین تیم های استقلال و نساجی قائمشهر برگزار می شود که این بازی برای هر دو تیم اهمیت خاصی دارد.

استقلال  ( قهرمان لیگ برتر) و نساجی قائمشهر  ( قهرمان جام حذفی) در یک زمین بی طرف به مصاف هم خواهند رفت. زمینی که قطعا کیفیت لازم را ندارد و تماشاگری را هم به همراه نخواهد داشت!

یک بازی کاملا ناهماهنگ شده و عجیب غریبی که شاید اگر خیلی از کشورها متوجه شوند سوپر جام فوتبال ایران در کوران مسابقات فوتبال دنیا و البته تعطیلی عجیب لیگ برتر ایران آن هم در زمین بی طرف برگزار می شود و هیچ تیمی نیز میزبان نیست به این مدل سوپر جام برگزار کردن حسودی کنند و برنامه ریزی سازمان لیگ و فدارسیون فوتبال ما را الگوی خود قرار دهند!

با این برنامه ریزی و این مدل سوپر جام برگزار کردن فقط در فوتبال ایران دیده می شود که فقط باید به آن تأسف خورد! جامی که ابتدا اصلا برگزار نمی شد و بعد ها سال ۱۳۸۴ برگزار شد و جالب‌ اینجاست مجددا به مدت یازده سال به خواب رفت و در ادامه پس از یازده بصورت عجیب و غریب انجام‌ شد، چون سابقه داشته سوپر جام برگزار نشود ولی جام داده شود! یا اینکه تیم ها به دلیل بی برنامگی قهر کنند و حاضر نشوند سوپر جام را انجام دهند.

با این حال چاره ای نیست و باید انجام چنین بازی هایی را تحمل کنیم و الان منتظر دیدار بدون تماشاگر و بدون هیجان سوپر جام در بدترین زمان ممکن‌ باشیم. بازی که فقط برای مربیان دو تیم و شاید هم بازیکنان تا حدودی مهم باشد، چون با کسب قهرمانی یک کارنامه نه چندان مهم را در سوابق شان ثبت خواهد شد. کارنامه‌ ای که البته‌ در شرایط کنونی حداقل برای هواداران چندان جذابیتی ندارد، چون سوپر جام در جایی برگزار می شود که فقط برای خلاص شدن از این بازی روی هوا مانده فدارسیون فوتبال و سازمان لیگ است! مسابقه ای که باید قبل از شروع لیگ انجام می گرفت، ولی برنامه ریزی کاملا آماتور گونه باعث شده تا به اینجا بکشد و در بدترین زمان ممکن انجام شود. جامی که شاید بعد از قهرمانی در وضعیت کنونی هیچ تیمی را چندان خوشحال نکند‌.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2ayydv

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


اختصاصی/ جام تلخ و شیرین مجیدی و سعادتمند!
یاداشتی از علی مسعودی