تاریخ انتشار: 1401/08/12 18:02
به دنبال قهرمانی بودیم اما شانس با ما نبود؛
کد خبر: 14428

پاسخ هافبک نساجی به ادعای بازیکنان استقلال

محمد شریفی می‌گوید نساجی برای قهرمانی در سوپرجام وارد دیدار با استقلال شده بود اما بدشانسی باعث از دست رفتن این عنوان شد.
پاسخ هافبک نساجی به ادعای بازیکنان استقلال

 نساجی روز گذشته در سوپرجام برابر استقلال قرار گرفت و با شکست در این دیدار، قهرمانی را از دست داد. محمد شریفی در خصوص این بازی به خبرنگار ما گفت: بازی خیلی خوبی بود و شرایط خاص خودش داشت. متاسفانه دیشب برخی از بازیکنان استقلال مصاحبه کردند و گفتند که بازی یک‌طرفه بود اما از نظر من به هیچ وجه اینطور نبود؛ ما هم موقعیت گلزنی داشتیم اما فوتبال است.

او در ادامه درباره گلی در این بازی وارد دروازه حقیقی شد، عنوان کرد: زمانی که گل خوردیم ده نفره بودیم و یکی از بازیکنان‌مان مصدوم شده بود وگرنه چنین اتفاقی نمی‌افتاد و شاید شرایط به سود ما رقم می‌خورد اما به هر حال همه تیم، از کادرفنی گرفته تا بازیکنان، تمام تلاش خودشان را کردند تا بتوانیم نتیجه خوبی برای مردم مازندران و هواداران خوب نساجی کسب کنیم ولی متاسفانه شانس با ما یار نبود.

شریفی در مورد بازی دفاعی نساجی در این مسابقه توضیح داد: فوتبال تاکتیک‌های خاص خودش را دارد و کادرفنی هم تاکتیک‌های هر بازی را مشخص می‌کند اما از نظر من تیم ما، آنچنان هم دفاعی نبود و موقعیت‌هایی هم داشتیم اما در نهایت این تیم حریف بود که در زمانی که ما ده نفره بودیم، از موقعیت خود استفاده کرد.

او با تاکید بر اینکه نساجی برای پیروزی وارد این مسابقه شده بود بیان کرد: ما دنبال قهرمانی بودیم و ذهنیت قهرمانی داشتیم اما این اتفاق رخ نداد؛ دیدگاه ما امسال خیلی تغییر کرده و به همین دلیل در دوره‌ای تا رتبه چهارم جدول هم بالا آمدیم؛ فکر و ذهن ما امسال به سمت جایگاه‌های بالاست و این امر هم فقط با تلاش زیاد میسر خواهد شد.

شریفی درباره ناراحتی هواداران نساجی برای از دست رفتن قهرمانی گفت: هواداران حق دارند اما باید در نظر بگیریم که این تیم، دو سال است که نتایج خوبی می‌گیرد و ما هم دیروز مقابل یک تیم خیلی خوب بازی داشتیم و فوتبال هم پایین و بالا دارد.

بازیکن نساجی درباره تعطیلی مسابقه لیگ برتر گفت: این تعطیلات از یک جهت مثبت است و از یک جهت منفی اما اینکه ما در سال، دو یا سه بار بدنسازی می‌کنیم باعث می‌شود تا بدن‌ها به مشکل بخورند و بُعد منفی تعطیلات پررنگ‌تر شود اما به خاطر جام جهانی چاره‌ای جز این نبود و شرایط برای همه یکسان است.

شریفی در پایان گفت: اینکه تیم نساجی امسال روند خوبی را در پیش گرفته، به این دلیل است که همه متحد و یک‌دل هستیم و این هم به خاطر تاثیرات مثبت کادرفنی و آقای مطهری روی تیم است. امیدوارم با اندیشه بزرگی که حمیدخان دارند، بتوانیم در آینده نتایج بهتری رقم بزنیم. همچنین ما واقعا قدردان زحمات آقای حدادیان، آقای سیف‌الله‌پور و ... هستیم و باید با بازی‌های خوب‌مان در زمین، جواب این خوبی‌ها را بدهیم.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/399997

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


بازی زمینی و تنوع حمله، نشانه‌های پیشرفت تیم ساپینتو