تاریخ انتشار: 1401/08/12 18:30
کد خبر: 14427

تیم فوتبال سپیدرود در دیداری پر حاشیه اترک بجنورد را برد

تیم فوتبال سپیدرود در دیداری پر حاشیه اترک بجنورد را برد

تیمهای فوتبال سپیدرود رشت و اترک بجنورد عصر پنجشنبه در هفته ششم رقابتهای لیگ دسته دوم کشور در ورزشگاه سردارجنگل رشت مقابل هم قرار گرفتند که در نهایت سپیدرود با نتیجه سه بر یک حریف خود را شکست داد.

در نیمه اول این مسابقه در دقیقه هشتم، آرمان مردانی بازیکن سپیدرود موفق شد با یک ضربه دقیق اولین گل تیمش را به ثمر برساند اما در دقیقه ۳۶ امیرحسین لازری بازیکن اترک بجنورد گل مساوی را به ثمر رساند تا نیمه اول با نتیجه مساوی یک بر یک خاتمه یابد.

سپیدرودی ها نیمه دوم را نیز هجومی آغاز کردند و در دقیقه ۵۲ محمد سواری بازیکن این تیم موفق شد برای دومین بار دروازه اترک را باز کند اما پس از به ثمر رسیدن این گل و درگیری‌هایی که به دلیل اظهارنظرهای داود رفعتی ناظر مسابقه به وجود آمد، بازیکنان اترک بجنورد زمین بازی را ترک کردند و پس از ۳۲ دقیقه دوباره وارد میدان مسابقه شدند.

در دقیقه ۹۰ بازی نیز ابوالفضل آذرنوشان توانست سومین گل سپیدرود را به ثمر برساند که پس از به ثمر رسیدن این گل و به دلیل وقفه های ایجاد شده داور این دیدار در پایان نیمه دوم ۳۰ دقیقه وقت اضافه اعلام کرد تا رکوردی عجیب در اعلام وقت اضافه در تاریخ فوتبال ثبت شود.

قضاوت این دیدار را مسعود میرنظام با کمکهای اسماعیل شهیدی و پیمان رضایی برعهده داشتند که در جریان این مسابقه میثم کریمی، میلاد پورمحسن و فرید امیری از سپیدرود رشت، پیام کرمی از اترک بجنورد کارت زرد دریافت کردند، علی نظرمحمدی سرمربی و علی عشوری زاد مربی سپیدرود نیز کارت زرد دریافت کردند، فرشید عبدل زاده بازیکن اترک بجنورد و فرید بلوک باشی بازیکن سپیدرود نیز کارت قرمز دریافت کردند.

تیم فوتبال سپیدرود رشت در این بازی با ترکیب احسان ضیایی، میلاد پورمحسن، محمد سواری، میثم کریمی، رضا عاشوری، فرید میری، آرمان مردانی، محمدرضا نقدی پور، ماهان سروی، حسین حق شناس، ابوالفضل آذرنوشان و سرمربیگری علی نظرمحمدی مقابل اترک بجنورد قرار گرفت.

همچنن تیم فوتبال اترک بجنورد با ترکیب سیدعلی موسوی، معین راشدی، پیام کرمی، فرشید حصاری، فرشید عبدل‌زاده، مصطفی کاووسی، مهدی غلامیان، علی زارع، مجید کیانی، امیرحسین لازری با سرمربیگری جمشید هاتفی رو در روی سپیدرود قرار گرفت.   

در جدول رده بندی این مسابقات نیز تیم فوتبال سپیدرود رشت با این پیروزی خانگی و کسب ۱۰ امتیاز در مکان دوم جدول گروه خود قرار گرفت و تیم اترک بجنورد نیز با یک بازی کمتر و کسب ۶ امتیاز در رتبه ششم قرار دارد.

تیم‌های فوتبال سپیدرود رشت و اترک بجنورد در گروه اول با تیم‌های ماشین‌سازی تبریز، اسپاد الوند تهران، فولادنوین اهواز، شهید اورکی اسلامشهر، نود ارومیه، مس سونگون ورزقان،  پانیک تالش، اترک بجنورد، ایمان‌ سبز شیراز، بعثت کرمانشاه، پاس همدان، فولاد هرمزگان و ویستاتوربین تهران هم‌گروه هستند.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/48888l

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


مشکل بزرگ پرسپولیس چیست؟

آریو پیروز دیدار حساس هفته پنجم در بجنورد
قدم نخست سنجری با آریو با پیروزی همراه شد؛