تاریخ انتشار: 1401/08/16 19:00
کد خبر: 14289

برای حضور شایسته در جام جهانی/ کی روش از روی دست اکبر میثاقیان کپی کرد

تمرینات تیم ملی در کمپ تیم های ملی با حضور ۱۶ بازیکن داخلی و خارجی دنبال می شود.
برای حضور شایسته در جام جهانی/ کی روش از روی دست اکبر میثاقیان کپی کرد

نکته جالب در تمرین امروز تیم ملی صرف ناهار وسط زمین چمن بود. به توصیه کی روش بعد از پایان تمرین سفر ناهار روی زمین چمن پهن شد و بازیکنان ناهار را در وسط زمین فوتبال میل کردند.

این کار پیش تر در فوتبال ایران توسط اکبر میثاقیان انجام می شد. اکبر آقا که در هدایت تیم ها از دسته پایین تر به دسته بالاتر در فوتبال ایران رکوردار است، هر از گاهی بازیکنان را به صرف ناهار وسط زمین دعوت می کرد و در بیشتر موارد هزینه ناهار را تامین می کرد و ناهاری که اکبر میثاقیان برای بازیکنانش در نظر می گرفت، آبگوشت بود.

اکبر میثاقیان هم اکنون هدایت گر تیم داماش در لیگ ۲ است و به تازگی گفته می خواهد با هدایت این تیم به لیگ برتر برای همیشه با مربیگری خداحافظی کند.

کارلوس کی روش اما می کوشد برای اولین بار در تاریخ فوتبال ایران تیم ملی را به دور دوم جام جهانی ببرد. او ضیافت ناهار امروز را برای همدلی ملی پوشان طراحی کرد و امیدوار است تیمش با این همدلی در جام جهانی تا پای جان در برابر حریفان بازی کند و در نهایت به دور دوم مسابقات صعود کند. دراین صورت قرارداد کارلوس کی روش برای جام ملت ها تمدید می شود. آنهایی که اینروزها کی روش را در کمپ تیم های ملی می بینند، می گویند به نسبت گذشته تغییرات زیادی داشته است و حتی در حاشیه تمرینات تیم ملی با مهدی رحمتی آشتی کرد و چنان او را تحویل گرفت که انگار نه انگار در گذشته با هم کدورتی داشته اند.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3qa6kp

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


رشفورد: فعلا به جام جهانی فکر نمی‌کنم