تاریخ انتشار: 1401/08/18 17:00
کد خبر: 14223

پیام مهم ساپینتو به استقلالی ها از راه دور/ ناراحتی شدید از طرح مسائل حاشیه ای در رسانه ها

با قهرمانی استقلال در سوپر جام و بازگشت ریکاردو ساپینتو به پرتغال، خبرهای متعددی در فضای مجازی پیرامون بازیکنانی که قرار است از اردوی تیم آبی جدا شوند منتشر شده است.
پیام مهم ساپینتو به استقلالی ها از راه دور/ ناراحتی شدید از طرح مسائل حاشیه ای در رسانه ها

برخی از آمانوف به عنوان اولین جدا شده آبی ها یاد می کنند و حتی صحبت از این شد که او به تیم گل گهر خواهد رفت اما حیدر افسری، سرپرست این تیم خبر مورد اشاره را رد کرد. در ادامه صحبت از جدایی سجاد شهباززاده شده است. مهاجمی که با وجود فرصتی که از سوی ساپینتو به او داده شده است هنوز موفق به گلزنی برای تیم آبی نشده است.

ریکاردو ساپینتو اما در واکنش به این خبرها در تماسی که با مدیران باشگاه داشته است، هیچ کدام از این خبرها را تایید نکرد و گفت با نفراتی که در اختیار دارد، ادامه خواهد داد. او از طرح این خبرها در رسانه ها ناراحت شده است، چون نه او در این باره اظهار نظری داشته است و نه رسانه باشگاه. از همه مهمتر هنوز ۷ هفته به پایان نیم فصل و باز شدن پنجره زمستانی باقی مانده است.

ریکاردو ساپینتو از باشگاه خواسته خبر مربوط به جدایی بازیکنان را رد کند و اینکه او هیچ بازیکنی را در لیست فروش تیم قرار نداده و با این بازیکنان به کار ادامه خواهد داد.

با وجود اینکه این روزها تمرینات استقلال تعطیل است بازیکنان این تیم تمرینات اختصاصی را زیر نظر مربی بدنساز دنبال می کنند و به نوعی کادر فنی تیم با همه بازیکنان برای انجام تمرینات به طور اختصاصی در ارتباط است. پیش بینی می شود تمرین استقلال از پنج شنبه هفته آینده در تهران آغاز شود. 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3z9qra

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


جنگ در پرتغال به خاطر طارمی/ ستاره ایرانی دوباره متهم شد