تاریخ انتشار: 1401/08/19 12:10
کد خبر: 14202

کی‌روش: تلاش می‌کنیم باعث افتخار شویم

وزیر ورزش و جوانان چهارشنبه شب در هتل محل اقامت تیم ملی فوتبال ایران حاضر شد.
کی‌روش: تلاش می‌کنیم باعث افتخار شویم

به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، دکتر سید حمید سجادی وزیر ورزش و جوانان چهارشنبه شب با حضور در اردوی تیم ملی در فضایی صمیمی و گرم با سرمربی، اعضای کادر و بازیکنان تیم ملی دیدار کرد.

در این دیدار که هم‌زمان با صرف شام ملی‌پوشان همراه بود، در ابتدا کارلوس کی‌روش به معرفی دستیاران خود به وزیر ورزش و جوانان پرداخت و سجادی با خسته نباشید به مربیان تیم ملی، برای آن‌ها در ماموریت پیش‌رو آرزوی موفقیت کرد.

در ادامه وزیر ورزش و جوانان به همراه سرمربی تیم ملی در جمع بازیکنان حاضر شدند و دقایقی برای بازیکنان صحبت کردند.

سجادی با خسته نباشید به بازیکنان و اعضای کادر تیم ملی گفت: «باعث افتخار است که در جمع شما حضور دارم. برای تک تک شما عزیزان آرزوی موفقیت می‌کنم. امیدوارم اردوهایی که تاکنون پشت سر گذاشته‌اید خوب بوده باشد. هم‌چنین امیدوارم چند روز باقی مانده هم به بهترین شکل پیش برود».

او افزود: «در جلسه چهارشنبه هیات دولت ذکر و خیر همه شما شد و زحمات شما و فعالیت‌های آقای کی‌روش را در هیات دولت گزارش دادم. همه خیلی مشتاقند که بهترین اخبار را بشنوند و بسیار پیگیر کارهای شما هستند. هیات دولت پیگیر شما و تیم ملی و اتفاقات خوبی است که ان‌شاءالله با تلاش شما در قطر می‌افتد. اکنون هم به نمایندگی از دولت در کنار شما حضور دارم و برای شما آرزوی موفقیت می‌کنم».

پس از پایان صحبت‌های وزیر ورزش و جوانان، سرمربی تیم ملی هم با قدردانی از حضور سجادی اظهار کرد: «از طرف تک تک بازیکنان و اعضای تیم از جنابعالی به‌خاطر تشریف‌فرمایی‌تان تشکر می‌کنم. شما نه تنها مسئول اداره ورزش کشور، بلکه برای ما یک قهرمان ملی هستید. تمام بازیکنان باید از شما به عنوان قهرمان دوومیدانی یاد بگیرند. امیدوارم که بازیکنان ما مسیر شما را ادامه دهند البته احتمالا به سرعت شما نخواهند بود (با خنده). به شما بابت تمام دستاوردهای‌تان برای تاریخ ورزش ایران تبریک می‌گویم. مطمئنا تمام بازیکنان تمام تلاش‌شان را خواهند کرد که باعث افتخار، غرور و شادی کشورشوند».

در پایان عکس دسته جمعی با حضور وزیر ورزش و جوانان، مهدی تاج، مهدی محمدنبی، کارلوس کی‌روش و بازیکنان گرفته شد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/27qlmn

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


سورپرایز پرسپولیسی کی‌روش برای جام جهانی