تاریخ انتشار: 1401/08/20 14:03
کد خبر: 14162

اشتباهات عجیب در قرارداد استوکس و پرسپولیس

استوکس با عجیب‌ترین قرارداد به پرسپولیس پیوست و به واسطه اشتباه تیم مدیریتی وقت، خیلی راحت از این تیم جدا شد و درخواست خسارت هم کرد.
اشتباهات عجیب در قرارداد استوکس و پرسپولیس

یکی از جنجالی‌ترین پرونده‌های مربوط به دوره مدیریت محمدحسن انصاریفرد در خصوص قرارداد با آنتونی استوکس است. مهاجم پرسپولیس خیلی زود به پایان مسیر با این باشگاه رسید و در اتفاقی جالب پرسپولیس نیز نتوانست وی را متهم کند و پرداختی‌اش را مجبور شد به وی بدهد.

رسول‌پناه با اشاره به اینکه بحث عقد قرارداد با آنتونی استوکس در دوره وی نبوده اینطور توضیحات خود را ارائه داد: بعد از بازی با شارجه امارات آقای استوکس ایشان مرخصی گرفت و نیامد. تا رسید به بحث کرونا و کلا فوتبال‌ها تعطیل شد. با این حال بعد از اینکه ما آمدیم، بخش حقوقی ما وارد عمل شد. طبق قراردادی که با وی منعقد شده بود اما آمده بود که ما در خصوص این مشکل باید ابتدا موضوع را در فدراسیون مطرح کنیم و شکایت را به این نهاد بفرستیم. البته این ایراد است اما ما باید طبق قرارداد عمل می‌کردیم.

وی ادامه داد: بعد اعلام شد که باید در فیفا دنبال کنیم. من یک بار قبل‌تر هم گفتم که این قرارداد اینقدر مشکل داشت که باورتان می‌شود اصلا روی‌مان نمی‌شد به فیفا ارسال کنیم؛ تاریخ‌ها هم حتی اشتباه خورده بود! این قرارداد ۱۵ الی ۲۰ غلط داشت و در این شرایط ما تنها زرنگی که کردیم این بود به شکلی وارد شدیم که ۵۰ هزار دلاری که باید آخر سر به استوکس می‌دادیم با ما نخورد وگرنه آن هم باید پرداخت می‌شد. در آن قرارداد حقوقی اصلا اعمال نظر نکرده بود و کلی اشتباه داشت.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3n97gr

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


فرار از زندان به سبک مهاجم سابق پرسپولیس