تاریخ انتشار: 1395/08/21 19:39
کد خبر: 249675

پورموسوی: فقط به استاندار خوزستان اعتماد دارم

سرمربی تیم فوتبال استقلال خوزستان گفت: در مورد حل مشکلات مالی فقط به حرف‌های استاندار خوزستان اعتماد دارم.
پورموسوی: فقط به استاندار خوزستان اعتماد دارم

به گزارش سرویس لیگ برتر فرتاک ورزشی، سیدسیروس پورموسوی در مورد شرایط استقلال خوزستان و مشکلاتی که این تیم با آن مواجه است گفت: قرار است کارمان را ادامه دهیم تا رقابت‌های لیگ برتر به نیم‌فصل برسد. باشگاه هم این اختیار را به بازیکنان داده که اگر تا پایان نیم‌فصل اول حق و حقوق‌شان را دریافت نکردند، می‌توانند قراردادشان را به صورت یکطرفه فسخ کنند. فقط امیدوارم این وضعیت تغییر کند و مشکلات مالی برطرف شود.

سرمربی تیم فوتبال استقلال خوزستان در پاسخ به این سؤال که آیا امیدوار هستید این‌بار اتفاقات گذشته رخ ندهد، گفت: من فقط روی قول استاندار محترم حساب می‌کنم و به حرف‌های او اعتماد دارم. به هر حال این مشکلات باید برطرف شود و استقلال خوزستان نیاز به یک کمک همه‌جانبه دارد. ما نماینده ایران در لیگ قهرمانان هستیم و باید از آبروی فوتبال ایران و حیثیت فوتبال خوزستان دفاع کنیم.

وی درمورد بازی تیم ملی ایران مقابل سوریه در رقابت‌های مقدماتی جام جهانی گفت: ما بازی آسانی نداریم و نمی‌توان به‌راحتی پیش‌بینی کرد که سه امتیاز را می‌گیریم. باید حریف را جدی بگیریم تا غافلگیر نشویم. شاید نیمه اول برای ایران سخت باشد، اما تیم ملی می‌تواند در نیمه دوم برتری خودش را به حریف دیکته کند. سوری‌ها با ما قابل قیاس نیستند و امیدوارم سه امتیاز را بگیرم.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/48o8ml

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


پورموسوی: در جذب اسپانسر خوب عمل نکردیم