تاریخ انتشار: 1401/08/28 17:55
کد خبر: 13890

الهیدوس: این جام جهانی متعلق به همه اعراب است

بازیکن تیم ملی فوتبال قطر،‌ عنوان کرد که به عنوان نماینده جامعه اعراب تلاش خواهند کرد تا بهترین عملکرد ممکن را در جام جهانی داشته باشند.

الهیدوس: این جام جهانی متعلق به همه اعراب است

 به نقل از فیفا، حسن الهیدوس باتجربه‌ترین بازیکن تیم ملی قطر پیش از دیدار این تیم برابر اکوادور (دیدار افتتاحیه جام جهانی ۲۰۲۲) در نشست خبری گفت: خیلی افتخار می‌کنم که فرصت حضور و بازی در جام جهانی نصیب من می‌شود. آرزوی کودکی من بود که بتوانم در جام جهانی بازی کنم. در گذشته خیلی تلاش کردیم تا بتوانیم صعود کنیم و در این رقابت ها حاضر شویم ولی موفق نبودیم و امسال بالاخره در جام جهانی هستیم. اگر این دوره در رقابت های انتخابی شرکت می کردیم، جواز حضور در رقابت‌ها را کسب می‌کردیم. احساسی که دارم فوق العاده است و در کلام نمی‌گنجد. خیلی خوشحال هستم که در بین تیم‌های شرکت کننده در جام جهانی هستیم و حضور در این رویداد را تجربه می‌کنیم.

او در بخش دیگری از صحبت‌های خود گفت: این جام جهانی متعلق به همه اعراب است. ما به عنوان یک کشور عرب احساس وظیفه می‌کنیم که بهترین عملکرد را داشته باشیم.

تیم ملی فوتبال قطر تنها تیمی در جام جهانی است که سابقه حضور در این رقابت ها را نداشته و برای اولین بار حضور در جمع بزرگان را تجربه می کند و فردا یکشنبه ساعت ۱۹:۳۰ دقیقه به وقت ایران به مصاف تیم ملی فوتبال اکوادور خواهد رفت.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2ra7by

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


9 ستاره‌ای که احتمالا آخرین جام جهانی خود را تجربه می‌کنند