تاریخ انتشار: 1401/09/05 08:58
کد خبر: 13600

مظلومی: ایران، مزد کار شجاعانه خود را گرفت

یک پیشکسوت فوتبال ایران می‌گوید تیم ملی فوتبال ایران مقابل ولز، «شجاعانه» بازی کرد.

مظلومی: ایران، مزد کار شجاعانه خود را گرفت

پرویز مظلومی، پیشکسوت فوتبال ایران در گفت‌وگو با ایسنا، درباره پیروزی دو بر صفر ملی‌پوشان مقابل ولز در گروه B رقابت‌های جام جهانی ۲۰۲۲ قطر اظهار کرد: قبل از هر چیز به ملت ایران، کادر فنی و بازیکنان تیم تبریک می‌گویم که شادی را به مردم تزریق کردند. تیم ملی نسبت به بازی با انگلیس، ترکیب بهتری داشت و نشان دادیم که اگر شجاعانه بازی کنیم، می‌توانیم پیروز میدان باشیم. ما در مقابل انگلیس، یک ترکیب تدافعی داشتیم اما در این بازی حمله کردیم. زوج طارمی و آزمون در این بازی توانست تاثیرگذاری خودش را داشته باشد.

او درباره انگیزه بهتر تیم ملی در بازی مقابل ولز گفت: تیم ملی در بازی مقابل ولز انگیزه خیلی بهتری داشتند و در تمام نقاط زمین عملکرد خوبی داشتند و با دوندگی خود، توانستند تیم برتر میدان باشند. ولز تیم کمی در اروپا نیست و تیم ملی توانست بازیکنان تاثیرگذار ولز را مهار کند. ایران توانست از جلوی زمین، ولز را مهار کند و این یکی از تفاوت‌های بازی تیم ملی با انگلیس بود. ما در ۹۰ دقیقه می‌توانستیم کار را تمام کنیم و موقعیت‌های خیلی خوبی داشتیم و چند توپ به تیر دروازه زدیم و در نهایت مزد کار شجاعانه خود را گرفتیم.

مظلومی با اشاره به این مساله که تیم ملی در شرایط بهتری قرار گرفته است، خاطرنشان کرد: تیم ملی امیدواری خوبی پیدا کرده است. ملی‌پوشان در بازی مقابل ولز کم‌اشتباه بودند. سید حسین حسینی روز خیلی خوبی داشت و باید به این دروازه‌بان تبریک گفت. او چند مهار بسیار خوب در این بازی داشت و توانست عملکرد خوبی از خودش برجای بگذارد. در این بازی همه در اختیار تیم ملی بودند و ارتباط نیمکت و زمین خیلی خوب بود و این‌ها زیبایی کار است و امیدوارم این مسائل ادامه پیدا کند و تیم ملی در ادامه بتواند به موفقیت‌های دیگر در جام جهانی برسد.

این پیشکسوت فوتبال ایران در پایان درباره تقابل تیم ملی مقابل آمریکا در بازی آخر مرحله گروهی جام جهانی گفت: بازی تیم ملی مقابل ولز تمام شد و بازیکنان باید تمرکز خود را بازی مقابل آمریکا بگذارند. همین بازی‌ای که ما مقابل ولز انجام دادیم، می‌توانیم مقابل آمریکا هم داشته باشیم و با ارائه یک کیفیت خوب، در بازی آخر مرحله گروهی جام جهانی، مقابل حریف آخر خود به موفقیت دست پیدا کنیم. تیم ملی نباید به برد مقابل ولز اکتفا کند. موفقیت تیم ملی دور از دسترس نیست و امیدوارم تیم ملی مقابل آمریکا هم شجاعانه بازی کند.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/45nv94

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


روی دیگر فوتبال ایران مقابل ولز و آمریکا نمایان می‌شود؟