تاریخ انتشار: 1401/09/06 21:01
وویچک شزنی:
کد خبر: 13554

بی‌صبرانه منتظر دیدار با آرژانتین و مسی هستم

وویچک شزنی بی‌صبرانه منتظر دیدار با آرژانتین و تقابل با لئو مسی در جام جهانی است.
بی‌صبرانه منتظر دیدار با آرژانتین و مسی هستم

 تیم ملی لهستان شروع خوب در جام جهانی 2022 داشته و با کسب چهار امتیاز از دو مسابقه، در صدر جدول گروه خود قرار گرفته است. لهستان در بازی دوم خود با دو گل از سد عربستان گذشت و وویچک شزنی موفق به مهار یک ضربه پنالتی در این دیدار شد. آنها باید به زودی به مصاف تیم ملی آرژانتین بروند و وویچک شزنی از انگیزه بالایی برای این دیدار برخوردار است.

وویچک شزنی گفت: "عکس العمل دوم من بسیار سخت تر و تعیین کننده تر بود، حتی اگر مهار یک ضربه پنالتی در جام جهانی بهترین اتفاق برای یک دروازه بان باشد. همه در جام جهانی بازی می کنند تا با بهترین های جهان روبرو شوند و با تمام احترامی که برای عربستان قائل هستم، می خواهم با بهترین ها روبرو شوم.

رویارویی با لیونل مسی؟ بازی کردن مقابل او دشوارتر خواهد بود، زیرا مسی پنالتی های خود را به روش های مختلف می زند. من مثل همیشه آماده می شوم و البته امیدوارم که نیازی به رویارویی با پنالتی زدن لیونل مسی نداشته باشم.

آرژانتین بازیکنان قوی زیادی در اختیار دارد و لائوتارو مارتینز نیز بازیکن بزرگی است، اما اینجا بحث اینتر و یوونتوس مطرح نیست. ما با تیم‌های ملی‌ کشور خود اینجا هستیم و هر کاری می‌کنیم تا نتایج خوبی بگیریم. من نمی توانم برای تقابل با تیم ملی آرژانتین بیشتر از این صبر کنم. من نمی گویم برای تساوی بازی می کنیم، اما ما به نتیجه 0-0 نیز رضایت خواهیم داد."

 

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4blw82

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


ایران بالاتر از آژانتین، کلمبیا و لهستان در جام جهانی