تاریخ انتشار: 1401/09/07 16:46
کد خبر: 13526

نریمان جهان: نمی‌خواهم در گذشته کنکاش کنم

هافبک با سابقه نفت مسجد سلیمان قول داد هواداران یک تیم متفاوت را بعد از تعطیلات لیگ ببینند.
نریمان جهان: نمی‌خواهم در گذشته کنکاش کنم

نفت مسجدسلیمان به تازگی تمرینات خود را از سر گرفته است و تقریبا شرایط بهتری نسبت به چند هفته قبل دارد. سامان نریمان جهان در این رابطه به خبرنگار ما گفت: خدا را شکر شرایط تمرینات ما خوب است و بعد از وقفه ای که افتاده یک نفت متفاوت را خواهید دید. با عزمی که در بچه ها وجود دارد می‌توانیم بازی های خوبی انجام دهیم.

او در مورد مشکلات مالی نفت ادامه داد: این مسائل عیان است، من چه چیزی می توانم در این باره بگویم؟ وقتی تیم یک شهر می خواهد موفق باشد از شهردار و فرماندار گرفته و بعد از آن کادرفنی و بازیکنان زحمت می کشند. آقای مهاجری هم به درستی به این موضوع اشاره کرده است؛ اگر  نمی‌خواهند تیم موفق باشد که بحثش جدا است.

هافبک نفت در پاسخ به این سوال که چرا این تیم نتوانست نتایج خوب اول فصل را ادامه دهد نظرش را اینگونه بیان کرد: نمی خواهم زیاد بحثش را باز کنم، ما در هر بازی تمرکز از دست دادیم و در دقیقه دو گل خوردیم و وقتی یک تیم دچار بحران شود به سختی از آن بیرون می‌آید. اینکه در این مسئله کنکاش کنیم وظیفه من نیست. وظیفه من این است بهترین عملکرد را داشته باشم که همین طور هم بودم، در هر دقیقه‌ای که در میدان هستم بهترین بازی خودم را ارائه می دهم.

این بازیکن که عملکرد خوبی در 11 هفته اخیر لیگ داشت، گفت: من دو گل زدم اما جزو سه بازیکن موقعیت ساز لیگ بودم اما نمی دانم چرا موقعیت هایی که می ساختم به گل تبدیل نشد! در سایت‌های آماری از نظر موقعیت‌سازی، آلویز در تراکتور اول، آذرباد در مس رفسنجان دوم و من نفر سوم بودم. کل تیم عالی کار کردند، خودم هم سعی می کردم بهترین عملکردم را داشته باشم.

نریمان جهان در پایان در مورد اینکه با کدام یک از بازیکنان حال حاضر تیم ملی هم‌تیمی بوده افزود: با بیرانوند، حسینی، پورعلی‌گنجی در تیم ملی امید. با رامین، صادق محرمی و طارمی در پرسپولیس هم‌تیمی بودم. به نظر من در بازی دوم خوب و مستحق برد بودند. در تمام ادوار جام جهانی، دیدار با ولز قابل‌قبول‌ترین نمایش تیم ملی بود.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/27rwv4

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


نریمان‌جهان: تا ابد به هواداران تراکتور مدیونم