تاریخ انتشار: 1401/09/08 13:02
کد خبر: 13497

اسکوچیچ: این تیم، همیشه تیم من است اما هرگز سرمربی آن نمی شوم | ۲ تیم شانس اصلی قهرمانی جام جهانی هستند!

سرمربی سابق تیم ملی فوتبال ایران می‌گوید برزیل و فرانسه را دو مدعی اصلی قهرمانی در جام جهانی ۲۰۲۲ قطر می‌بیند.
اسکوچیچ: این تیم، همیشه تیم من است اما هرگز سرمربی آن نمی شوم | ۲ تیم شانس اصلی قهرمانی جام جهانی هستند!

دور دوم از مرحله گروهی جام جهانی ۲۰۲۲ قطر شب گذشته به پایان رسید و چند تیم از جمله برزیل، فرانسه و پرتغال صعودشان را به مرحله حذفی قطعی کردند.

دراگان اسکوچیچ سرمربی سابق تیم ملی ایران به بهانه پیروزی کرواسی برابر کانادا در دور دوم، به ارزیابی شرایط این تیم و بررسی دیگر تیم‌های مدعی پرداخت.

اسکوچیچ با بیان اینکه کرواسی در بازی نخست مقابل مراکش ترسو بوده است، گفت: در بازی با کانادا بازی خیلی بهتر بود. هرچند در سمت راست تیم مشکلاتی وجود داشت. بلژیکی‌ها تیم خوبی هستند، مخصوصاً خط هافبک، نباید آنها را دست کم گرفت، اما ما بازی خوبی ارائه کردیم و امیدوارم بهترین نتایج را به دست آوریم.

اسکوچیچ از برزیل و فرانسه به عنوان مدعیان قهرمانی نام می‌برد و اضافه کرد که پرتغال نیز تیم خوبی است و می‌تواند تا آخر راه برود. اسکوچیچ گفت: البته اسپانیا، آلمان و کرواسی هم هستند که می‌توانند در آخرین لحظه به هدفشان برسند.

سرمربی سابق ایران که گفته می‌شد یکی از گزینه‌های سرمربیگری باشگاه رییکا کرواسی است، این موضوع را رد کرد و افزود: رییکا همیشه باشگاه من است اما در حال حاضر هیچکس با من در این مورد صحبت نکرده است. تمایلم کار خارج از کرواسی است و خودم را در هیچ شرایطی در نقش سرمربیگری رییکا نمیبینم.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/36p594

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


مهرداد به ایران بر می گردد؟