تاریخ انتشار: 1401/09/09 19:51
کد خبر: 13405

عجیب‌ترین جمله جواد خیابانی در گزارش بازی ایران و آمریکا!

با اعلام رسمی اسم گزارشگر دیدار تیم های ایران و آمریکا بسیاری از کاربران فضای مجازی منتظر شنیدن جملات ویژه جواد خیابانی در یکی از حساس ترین دیدارهای تاریخ فوتبال کشورمان بودند.
عجیب‌ترین جمله جواد خیابانی در گزارش بازی ایران و آمریکا!

هنوز مصاف تیم‌های ملی فوتبال ایران و آمریکا در چارچوب سومین دیدار مرحله مقدماتی جام جهانی به ثانیه بیستم نرسیده بود که جواد خیابانی گزارشگر شبکه سه یکی از همان جملات عجیب و مخصوص به خودش را به زبان آورد.

در حالی که حدود ثانیه نوزدهم بازی بود جواد خیابانی در وصف شرایط دیدار دو تیم ایران و آمریکا گفت: «فعلاً بازی صفر - صفر است!». اعلام نتیجه بازی با این عنوان که فعلاً بازی بدون گل ادامه دارد در شرایطی که هنوز توپ بیش از چند بار به پای بازیکنان نخورده بود این پیش‌بینی را به وجود آورد که شاهد یکی از مسابقات تیم ملی با گزارش خاص جواد خیابانی خواهیم بود. گرچه در ادامه گزارشگر شبکه سه نسبت به خودش گزارشی کم حاشیه تر را ارائه کرد و به ندرت سراغ جملات همیشگی‌اش که باعث تعجب شنونده می شوند رفت.

از دیگر موارد جالب توجه در گزارش جواد خیابانی در این دیدار اشاره او به اتفاقاتی بود که در برخی از آنها هواداران ایرانی و بازیکنان تیم ملی ما نسبت به تصمیمات داور اعتراض داشتند اما خیابانی با تماشای صحنه های آهسته بازی همچون یک گزارشگر بی طرف آنها را به تصمیم درست داور و یا عملکرد بدون ایراد بازیکنان تیم آمریکا ربط می داد.

لازم به ذکر است؛ دیدار تیم‌های ملی ایران و آمریکا در مرحله گروهی رقابت های جام جهانی ۲۰۲۲ با نتیجه یک بر صفر به سود حریف و حذف تیم ملی فوتبال کشورمان از گردونه رقابت‌ها به پایان رسید.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2ajag2

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


پیام اسکوچیچ به کی روش| توصیه جدید اسکوچیچ قبل از بازی ایران و آمریکا