تاریخ انتشار: 1401/09/10 14:46
کد خبر: 13383

آقای گل جام‌های جهانی دلباخته پدیده آلمان

مهاجم وردربرمن پس از 10 گل در 14 بازی در بوندسلیگای این فصل، در لیست هانسی فلیک برای فینال ها قرار گرفت.
آقای گل جام‌های جهانی دلباخته پدیده آلمان

فولکروگ در اولین بازی خود برای آلمان در اوایل این ماه در مقابل عمان گل برتری را به ثمر رساند، پیش از اینکه گل تساوی را پس از ورود به عنوان بازیکن تعویضی در تساوی 1-1 مقابل اسپانیا در روز یکشنبه به ثمر برساند. این بازیکن 29 ساله، که پس از ماریو گوتزه که توانست مقابل آرژانتین در فینال 2014 گلزنی کند، اولین بازیکن تعویضی بود که برای آلمان در جام جهانی گلزنی کرد، توجه کلوزه مهاجم سابق این تیم را به خود جلب کرده است.

بهترین گلزن تاریخ جام جهانی نمی‌داند که آیا فولکروگ در بازی مهم قهرمان چهار دوره جام مقابل کاستاریکا در ترکیب اصلی قرار دارد یا نه، جایی که آن‌ها باید برنده شوند تا شانس صعود به مرحله یک شانزدهم نهایی را داشته باشند. اما کلوزه معتقد است که او بار هجومی آلمان را تقویت خواهد کرد و به بیلد گفت: "او حضور خاصی در محوطه جریمه دارد و به خوبی خودش را در موقعیت‌ها قرار می‌دهد. او یک پکیج کامل از یک فوروارد تمام عیار است که می‌تواند با هر دو پا و ضربه سر دروازه حریفان را تهدید کند.

"کاستاریکا مطمئناً در عمق زمین خود دفاع خواهد کرد اما من برنامه بازی هانسی را نمی‌دانم. برای من مهم است که وقتی نیکلاس شانس حضور در زمین را پیدا کرد خود از این فرصت خود استفاده کند.

به محض حضور او در زمین، تمرکز حریف از جمال موسیالا، توماس مولر یا لروی سانه دور خواهد شد، زیرا او در محوطه جریمه خواهد بود و باید مراقب او باشند و این به طور خودکار فضا را برای دیگران باز خواهد کرد. من مصاحبه‌های او را بعد از بازی اسپانیا شنیدم و بلافاصله متوجه شدم که او فقط به همین مقدار قانع نیست و می‌داند که هنوز چیزهای بیشتری در راه است. وقتی می بینم او چگونه رفتار می کند و با توجه به آنچه از تیم شنیده‌ام، فقط می توانم بگویم: این مثال زدنی است. فوتبال به چنین بچه هایی نیاز دارد.

فولکروگ فاش کرد که الگوی او کلوزه بوده است و نکته جالب اینکه خود کلوزه هم در طول دوران بازی‌اش در دوران جوانی بین سال‌های 2004 تا 2007 با وردربرمن بوده است و در 132 بازی، 63 گل به ثمر رساند.

اسطوره 44 ساله ژرمن‌ها افزود: شنیدن این واقعاً خوب است، زیرا به این معنی است که من به عنوان یک فوتبالیست کاری را درست انجام دادم. اظهارات نیکلاس برای من یک تمجید بزرگ است. خوشحالی من بیشتر است چرا که مهاجمی از باشگاه سابقم این شانس را دارد که نشان دهد چه کاری می تواند انجام دهد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3kdmv2

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


خلاصه بازی ایران 0 - آمریکا 1 + ویدئو
جام جهانی 2022 قطر