تاریخ انتشار: 1401/09/10 22:00
کد خبر: 13366

جهانگیری: کی روش مطابق انتظار ظاهر نشد/ در قطر غرورمان را نشان دادیم

مربی ایرانی الاصل شاغل در فوتبال ایران گفت: این یک باخت دردناک برای ایرانی‌ها بود، اما ما در جام جهانی فوتبال 2022 قلب، عزم و غرورمان را نشان دادیم.
جهانگیری: کی روش مطابق انتظار ظاهر نشد/ در قطر غرورمان را نشان دادیم

شایان جهانگیری در گفت و گو با خبرنگار ورزشی فرتاک درباره دیدار تیم های ایران و آمریکا اظهار داشت: این بازی یک مسابقه تاریخی برای هر دو کشور بود. ایران بار دیگر بسیار تدافعی بیرون آمد و عقب نشینی کرد و به آمریکا اجازه داد فضا بگیرد. درست مانند بازی انگلیس و ولز که از بیرون دفاع کردند و هافبک‌های میانی آنقدر در داخل جمع شدند که به ایالات متحده اجازه دادند توپ را به کانال‌های باز تغییر دهند. 

وی ادامه داد: ما در بازی ضد حمله خود خیلی خوب نبودیم.  ما بارها توپ را در میانه میدان دادیم و از نیمه خودمان خارج نشدیم. کارلوس کی روش به اندازه انتظارات ظاهر نشد و این کی روش با کی روشی که ما میشناختیم خیلی فرق داشت. 

جهانگیری تصریح کرد: به نظر می‌رسید سیستم کی روش با این نسل از بازیکنان ایران که نسلی بسیار با استعداد هستند سازگاری نداشت، بازیکنان ایران به خوبی نشان دادند که میتوانند یک تیم هجومی و خطرناک باشند و ما بیشترین ضربه را در این مسابقات از تفکرات دفاعی کادر فنی و همچنین عدم همدلی مردم با تیم خوردیم. 

وی افزود: بازیکنان ایران برای رسیدن به اینجا خیلی زحمت کشیدند و همه چیز را در زمین رها کردند.  من به فوتبالیست های آمریکایی احترام می گذارم که پس از سوت پایان با بازیکنان ایرانی همدردی کردند.  این یک باخت دردناک برای ایرانی‌ها بود، اما ما در جام جهانی فوتبال 2022 قلب، عزم و غرورمان را نشان دادیم.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2rx862

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


 حالا منتظر تفسیر آمریکایی ها هستم/ برای چنین نمایشی کی روش را آوردیم
مربی ایرانی الاصل شاغل در آمریکا بعد از درخشش تیم ملی:

جهانگیری: اساسا آوردن کی روش به همین دلیل بود که ما بد نبازیم
ایران هنوز هم شانس دارد؛ چیزی را از دست ندادیم

جهانگیری: سبک بازی تیم نکونام عجیب و غیرحرفه ای بود
اتفاقات بازی با استقلال به سود فولاد تمام شد