تاریخ انتشار: 1401/09/11 02:12
کد خبر: 13351

انصافی: تمرکز ما بیشتر روی مسابقات لیگ است

مجتبی انصافی گفت:بایستی به مربیان جوان کمک کنند.
انصافی: تمرکز ما بیشتر روی مسابقات لیگ است

یکی از مربیان جوان و آینده دار مسابقات لیگ دسته سه، مجتبی انصافی مدافع سابق استقلال است که توانسته با تیم داماش تهران نتایج خوبی را کسب کند و تمیش را هم در جام حذفی و هم لیگ در جمع مدعیان قرار دهد.

سرمربی داماش تهران در خصوص شرایط تیمش و مسابقات لیگ دسته سه گفت و گویی انجام داده که اعتقاد دارد به لیگ های پایین تر بیشتر توجه کنند.

فرتاک ورزشی: اوضاع تیم چطور است؟ 

تا الان خوب پیش رفته و خدا را شکر هم در جام حذفی و هم لیگ نتایج مطلوبی کسب کرده ایم. در جام حذفی در مرحله سوم قرار داریم که باید به مصاف چوکا تالش برویم و در لیگ هم تیم دوم جدول هستیم که با تیم اول فقط دو امتیاز فاصله داریم.

فرتاک ورزشی: جام حذفی را جدی گرفته اید؟

به هر حال وقتی قرار شد در مسابقات جام حذفی شرکت کنیم برنامه ریزی کردیم که تا جایی که امکان دارد با تمام قوا پیش برویم، ولی هدف اصلی ما مسابقات لیگ است که بیشتر بر روی لیگ تمرکز کرده ایم و می خواهیم جزو تیم های صعود کننده باشیم.

فرتاک ورزشی: تا الان مسابقات لیگ دسته سه را چطور دیدید؟

فعلا شرایط خوب پیش می رود ولی من انتظار دارم نظارت بیشتری بشود. بخصوص در نیم فصل دوم که شاید تکلیف خیلی از تیم ها روشن شود و برای انجام بازی های عجیب و غریب روی بیاورند. من فقط از مسابقات نیم فصل دوم ترس دارم که امیدوارم بهتر نظارت کنند.

فرتاک ورزشی: یکی از همبازیان و دوستان سابق شما به نام مجتبی جباری هم در لیگ دسته دو فعالیت می‌کند، ولی تا الان تیمش نتایج لازم را نگرفته است. آیا فکر می کنید جباری باید از سطح پایین تر کارش را شروع می کرد؟

من از شرایط تیم نیروی زمینی چندان خبر ندارم، ولی به نظر من مربیگری در لیگ های پایین تر سختی و شرایط خاص خودش را دارد که اگر تجربه کار در آن را نداشته باشی به مشکل بر خواهی خورد. امیدوارم که مجتبی جباری هم شراط تیمش بهتر شود و نتیجه بگیرد چون هرچقدر مربیان جوان به فوتبال اضافه شوند به نفع فوتبال است.

فرتاک ورزشی: تعطیلی لیگ به ضرر تیم شما نمی شود؟

معمولا تعطیلات برای تیم هایی که روی دور نتیجه گرفتن افتاده اند، اصلا خوب نیست ولی چاره ای نیست و باید تیم را در شرایط آرمانی نگه داریم و اجازه ندهیم بازیکنان دچار افت بدنی شوند.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/48w6a4

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


به برهانی اعتماد کردم سرم کلاه گذاشت!/او قسم خورد ولی زیر حرفش زد!
مجتبی انصافی در گفت وگو با فرتاک ورزشی:

داماش در یک قدمی صعود قرار گرفت/اوج حساسیت در هفته پایانی گروه اول
پیرو شکایت قبلی دو باشگاه داماش تهران و آسمان مشهد خوافی ها نقره داغ شدند؛