تاریخ انتشار: 1401/09/11 13:52
نماینده تهران در مرحله نهایی سرمربی خود را معرفی کرد؛
کد خبر: 13344

کاپیتان سابق پاس تهران سرمربی گندم گشت تهران شد

سرمربی تیم فوتبال گندم کشت تهران معرفی شد
کاپیتان سابق پاس تهران سرمربی گندم گشت تهران شد

پس از خرید امتیاز و سهمیه تیم لیگ سه مرحله دوم ستاره اتحاد تبریز توسط یک مجموعه سرمایه گذار به نام گندم گشت، بررسی های لازم جهت انتخاب سرمربی و کادرفنی این تیم آغاز و با گزینه های متعدد مذاکرات لازم صورت گرفت.

بر این اساس مدیران مجموعه گندم گشت تهران پس از مذاکره با رضا حسن زاده، علی جانملکی و سعید عبدوی و دریافت برنامه های این مربیان جهت حضور در مرحله دوم لیگ دسته سه کشور و صعود به لیگ دسته دوم با یکی از این گزینه ها به توافق لازم دست یافت.

با اعلام رسمی مدیران مجموعه گندم گشت تهران، علی جانملکی بازیکن سابق پاس تهران، پاس همدان و تراکتور سازی تبریز که سابقه پوشیدن پیراهن تیم ملی و قهرمانی جام باشگاه های آسیا با پاس تهران را در کارنامه خود دارد به عنوان سرمربی تیم گندم گشت تهران معرفی شد.

جانملکی که فصل پیش به عنوان مربی در تیم نساجی مازندران موفق به کسب قهرمانی جام حذفی و سهمیه لیگ قهرمانان آسیا شد، سابقه سرمربی گری در تیم های گل ریحان البرز، استقلال ب و آرش ری را در کارنامه دارد.

تمرینات تیم گندم گشت تهران با هدایت علی جانملکی آغاز خواهد شد و بازیکنان مد نظر این تیم جذب و به زودی معرفی می شوند.

مدیران گندم گشت امکانات این تیم را متناسب با هدف یعنی صعود به لیگ دسته دوم فوتبال کشور مهیا کرده اند تا یکی از مدعیان این رقابت ها لقب بگیرند.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3wed63

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


جانملکی: آقای دایی نظارت مستقیم روی تیم ما دارد/هدف سایپا بازیکن سازی است