تاریخ انتشار: 1395/08/22 11:41
کد خبر: 249600

احتمال انتقال آزمون به لیورپول قوت گرفت

شبکه ESPN آمریکا در امتیازدهی خود به احتمال جدایی بازیکنان از تیمشان در پنجره نقل و انتقالات زمستانی امتیاز بالایی را به جدایی ستاره ایرانی از روستوف را داده است.
احتمال انتقال آزمون به لیورپول قوت گرفت

به گزارش فرتاک ورزشی، درحالی که این روزها خبر انتقال سردار آزمون، ستاره ایرانی روستوف به تیم لیورپول انگلیس در رسانه‌های مختلف جهان مطرح شده است، این مهاجم ملی‌پوش کشورمان در تیرراس رسانه‌ها قرار گرفته است.

شبکه ESPN آمریکا امروز در گزارشی درباره نقل و انتقالات زمستانی 5 بازیکنی که نام آنها در بازار نقل و انتقالات داغ  است و احتمال انتقالشان زیاد است را بیان کرده است.

این رسانه مشهور آمریکایی برای هر کدام از این بازیکنان امتیازی داده است. عدد صفر تا 5 امتیازدهی این شبکه است. هر چقدر امتیاز بازیکن به عدد 5 نزدیک باشد احتمال انتقالش به تیم جدید و جدایی از تیم سابقش زیاد است و بالعکس هر چقدر امتیازش از عدد 5 کمتر باشد احتمال جدایی‌اش از تیم سابقش کم است.

این شبکه نام 5 بازیکن که احتمال انتقال‌شان در زمستان به تیم جدید زیاد است را ذکر کرده است که یکی از این بازیکنان سردار آزمون، ستاره ایرانی روستوف است. شبکه ESPN امتیاز 3.8 را به آزمون داده است که در زمستان به لیورپول منتقل خواهد شد.

این شبکه آمریکایی درباره سردار آزمون نوشت: یورگن کلوپ نیاز خود را به یک مهاجم خوب در پنجره نقل و انتقالات زمستانی اعلام کرده است. رسانه‌ها متوجه شدند که باشگاه لیورپول بازی‌های سردار آزمون، مهاجم 21 ساله ایرانی روستوف را زیرنظر دارد. این مهاجم ایرانی که مشهور به مسی ایران است با بازی‌های درخشانی که در سطح بین المللی انجام داده است، توجه بسیاری از باشگاه‌ها را به خود جلب کرده است.

گزینه‌ها دیگر این شبکه احتمال انتقال استیون نزونزی از سویا به بارسلونا امتیاز 3.9 گرفته است. جفری کوندوگبیا از اینتر به لیورپول امتیاز 3.9 را از آن خود کرده است. میشل کانه از برنلی به منچستر یونایتد امتیاز 3.9 را گرفته است و بونچی از یووه به چلسی امتیاز 3.7 را گرفته است.

احتمال انتقال آزمون به لیورپول قوت گرفت +عکس

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/45laoq

اخبار مرتبط



آخرین اخبار



ایران دومین تیم پرطرفدار جهان