تاریخ انتشار: 1401/09/12 00:13
کد خبر: 13317

حمله یک تیم حذف شده از جام‌جهانی به داور ایرانی/ تو هم مقصری آقای فغانی!

تیم ملی اروگوئه با وجود پیروزی دو بر صفر در برابر غنا از صعود به دور دوم مسابقات جام جهانی باز ماند و به جای این تیم کره جنوبی به دور دوم صعود کرد.
حمله یک تیم حذف شده از جام‌جهانی به داور ایرانی/ تو هم مقصری آقای فغانی!

چند بازیکن اروگوئه در پایان بازی به سمت داور حمله ور شدند و با لحن تندی به داور آلمانی انتقاد کردند. آنها خطاب به داور می‌گفتند خطای ثانیه‌های پایانی بازی به روی کاوانی پنالتی بود.

جالب اینکه دانیل زیبرت داور آلمانی حتی حاضر نشد صحنه را مورد بازبینی قرار دهد و این به خاطر تایید تصمیم او از سوی کمک داور ویدئویی بود. اگر کمک داور ویدئویی تصمیم داور را تایید نمی‌کرد از او می‌خواست صحنه برخورد مدافع غنا با کاوانی را بررسی کند.

علیرضا فغانی هم در بازی با پرتغال پنالتی به سود تیم پرتغال اعلام کرد که بعداً کولینا اعلام کرد برخورد توپ به دست مدافع تیم اروگوئه پنالتی نبوده و علیرضا فغانی درست تصمیم گرفته بود که دستور به ادامه بازی داد. او در ادامه با نظر کمک داور ویدئویی نظرش را تغییر داد و به سود تیم پرتغال پنالتی اعلام کرد. اگر پنالتی اعلام نمی شد الان اروگوئه به دور بعدی صعود می‌کرد.

در واقع اشتباه‌های دانیل زیبرت و علیرضا فغانی باعث شد تا لاسلسته وارد دردسر شود و در نهایت اولین قهرمان جام‌جهانی به مرحله حذفی نرسد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3qvd82

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


جام جهانی قطر| غنا دوئل با کره جنوبی را برد/ شاگردان بنتو در خطر حذف