تاریخ انتشار: 1401/09/13 22:01
کد خبر: 13252

عالیشاه در نقش ستاره پرسپولیس در جدال تدارکاتی

کاپیتان اول پرسپولیس در جدال تدارکاتی مقابل فجرسپاسی در نقش ستاره تیمش قرار گرفت و دو گل به ثمر رساند.
عالیشاه در نقش ستاره پرسپولیس در جدال تدارکاتی

 امید عالیشاه که هفته‌های زیادی از نیم فصل اول را به دلیل مصدومیت دور از ترکیب قرار داشت، با توجه به تعطیلی کنونی اکنون فرصت مناسبی به دست آورده تا به آمادگی مدنظر کادرفنی برای ادامه مسابقات نزدیک‌تر شود.

بعد از تساوی روز گذشته سرخپوشان مقابل حریف دسته اولی و صدرنشین این رقابت‌ها (شمس آذر)، یحیی گل محمدی در دیگر دیدار پرفشاری که برای این تیم در نظر گرفته بود، امروز نیز برابر دیگر حریف تیمش را مورد ارزیابی قرار داد. شاگردان مهدی رجب زاده و فجرسپاسی که در اردوی آماده سازی تهران حاضر هستند و اکنون نیز جایگاه سوم جدول را به خود اختصاص داده‌اند، دومین حریف دسته اولی پرسپولیس بودند.

اما این امید عالیشاه بود که به عنوان کاپیتان اول این فصل پرسپولیس در نقش ستاره سرخپوشان در این جدال ظاهر شد و توانست با دو گلی که برابر فجرسپاسی به ثمر رسانده، تک گل آل کثیر را بی اثر کرده و تیمش را برنده این جدال معرفی کند.

عالیشاه که سابقه گلزنی در دربی را در کارنامه دارد، امیدوار است با دستیابی به حداکثر آمادگی در جدی‌ترین جدال پیش رو در هفته دوازدهم لیگ برتر مقابل استقلال، بار دیگر به محبوبیت بالایی بین هواداران این تیم دست یابد و باید دید قادر به انجام این مهم خواهد بود یا خیر.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/39yw74

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


اختصاصی/ پرسپولیس - سپاهان/ جنگ بر سر دومی یا قهرمانی؟!