تاریخ انتشار: 1401/09/15 11:03
کد خبر: 13193

جانشین کی‌روش در تیم ملی مشخص شد

ناکامی تیم ملی فوتبال ایران در بیست و دومین دوره رقابتهای جام‌جهانی خاطره تلخ پنج دوره گذشته را تکرار کرد تا مسئولان فدراسیون به فکر تغییراتی در راس کادر فنی این تیم برای جام ملت‌ها باشند.
جانشین کی‌روش در تیم ملی مشخص شد

مهدی تاج پیش از این درباره احتمال حضور کارلوس کی روش روی نیمکت تیم ملی ایران در جام ملت‌های ۲۰۲۳ آسیا گفته بود: «در قرارداد فعلی ما با آقای کی روش، ایشان الان سرمربی ما در جام ملت‌های ۲۰۲۳ آسیا نیست. شاید از کی روش در جام ملت‌ها به عنوان مدیر فنی استفاده کنیم و از نکونام به عنوان سرمربی.»

نسخه‌ای جدی که پیگیری‌ها نشان می‌دهد تاج همچنان روی آن اصرار دارد و می‌خواهد نکونام را هر طور شده سرمربی تیم ملی ایران تا جام جهانی آینده کند.

رئیس فدراسیون فوتبال فعلا هیچ گزینه داخلی دیگری جز نکونام ندارد و می‌خواهد تمام انرژی خود را روی این مربی بگذارد تا شاید سرمربی فولاد که دستیاری کی روش در جام جهانی ۲۰۲۲ را نپذیرفت این بار با نظر جمعی هیأت رئیسه فدراسیون فوتبال، هدایت تیم ملی ایران را بر عهده بگیرد. در صورتیکه نکونام هدایت تیم ملی ایران در جام ملت های ۲۰۲۳ و جام جهانی ۲۰۲۶ را بپذیرد قطعا خط قرمز روی اسم کی روش خواهد نشست در غیر این صورت گزینه‌های ادامه فعالیت او در جایگاه فنی دیگری جز سرمربیگری فعال خواهد شد.

رئیس فدراسیون فوتبال قصد دارد پروژه استفاده از مربی داخلی را با گرفتن نظر مثبت وزیر ورزش و ارکان اجرایی کشور قطعی کند و سپس سراغ نکونام برود تا این مربی حمایت همه جانبه ای برای امور فنی تیم ملی فوتبال ایران داشته باشد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2xdzw3

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


ادامه بلاتکلیفی کی‌روش و تیم ملی