تاریخ انتشار: 1401/09/16 19:30
بهترین‌های مسابقات، از امباپه تا پیکفورد ؛
کد خبر: 13138

نام بهترین بازیکن جام جهانی قطر اینجاست (عکس)

در پایان مرحله یک هشتم نهایی رقابت‌های جام جهانی 2022 قطر برخی بازیکنان با ارائه عملکرد خیره‌کننده خودشان را به عنوان یکی از بهترین‌های مسابقات معرفی کردند.
نام بهترین بازیکن جام جهانی قطر اینجاست (عکس)

 رقابت‌های مرحله یک هشتم نهایی جام جهانی قطر   با برگزاری هشت مسابقه به پایان رسید و هشت تیم برتر جهان مشخص شدند. در این مرحله نیز مانند مرحله گروهی شاهد دیدارهای جذابی بودیم که می‌توان از میان آنها به نمایش خیره‌کننده فرانسه، برزیل، پرتغال و ... اشاره کرد که با درخشش ستاره‌های آنها در بخش‌های مختلف زمین همراه بود.
در این مطلب به بهترین‌ عملکردهای انفرادی در تیم‌های مختلف پرداخته شده است؛ جایی که با وجود حذف ایران نام سه بازیکن ایرانی همچنان در میان بهترین نفرات دیده می‌شود و البته نام ستاره‌هایی در این بین دیده می‌شود که به احتمال فراوان یکی از آنها در پایان مسابقات عنوان بهترین جام را از خود خواهد کرد.

بهترین‌های بخش انفرادی بازی‎‌های جام جهانی تا پایان مرحله یک هشتم نهایی. *بهترین گلزن: امباپه (5گل)
امباپه صدرنشین جدول بهترین گلزنان جام جهانی 2022 قطر *بهترین پاسور: هری کین ( 3 پاس گل)
هری کین بهترین پاسور مسابقات جام جهانی تا پایان مرحله یک هشتم نهایی. *دور کردن توپ از محوطه جریمه: رومن سایس (52 مرتبه)
رومن سایس بازیکن مراکش در پایان مرحله یک هشتم با 52 مرتبه دور کردن توپ از محوطه تیمش بهترین بازیکن از این حیث است. *بازپس‌گیری توپ: ایروین ( 8 مرتبه)
در بخش بازپس‌گیری توپ  اروین از استرالیا بهترین عملکرد را داشته و پس از او موردیچ قرار دارد. احمد نوراللهی که این بخش با وجود حذف تیم ملی هنوز یکی از بهترین هافبک‌های توپ در تصاحب دوباره توپ به شمار می‌رود. *ایجاد شانس گلزنی: مسی (12 مرتبه)
در این آیتم بهترین عملکرد را مسی داشته که موفق شده 12 مرتبه شانس گلزنی برای تیمش ایجاد کند. پشت سر او گریژمان و گاکپو قرار گرفته‌اند. دریبل کامل: امباپه (17 مرتبه)
*در این بخش امباپه با 17 مرتبه دریبل کامل بهترین عملکرد را در جام به نام خودش زده است. مسی و اسماعیل سار پشت سر او دیده می شوند. کلین شیت: جوردن پیکفورد ( 3)
در این بخش بهترین عملکرد به نام سنگربان تیم ملی انگلیس ثبت شده که فقط در مقابل ایران تاکنون دروازه‌اش باز شده است. پس از او هم ترنر و شزنی با دو کلین شیت قرار دارند. حسینی در این فاکتور پانزدهمین دروازه‌بان برتر جام است. *بسته نگه داشتن دروازه: بیرانوند در رتبه هشتم 
در این قسمت دروازه‌بان‌هایی حضور دارند که به طور کامل فرصت بازی پیدا نکرده‌اند و با توجه به دقایق کمتر حضورشان در زمین در میان بهترین‌ها قرار گرفته‌اند. بیرانوند هشتمین دروازه‌بان دنیا بر اساس این فاکتور است و طی 110 دقیقه تنها یک مرتبه دروازه‌اش باز شده است

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3nvek2

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


جام جهانی قطر| سرمربی مراکش: بازیکنان‌مان آماده‌اند جان‌‌شان را برای کشورشان بدهند