تاریخ انتشار: 1401/09/16 20:11
ریه این مرد را جداگانه بررسی کنید
کد خبر: 13137

رکورددار دوندگی در جام جهانی یک بازیکن سیگاری است!

ستاره تیم ملی کرواسی با وجود علاقه زیادش به سیگار، رکورددار دوندگی در تاریخ جام‌های جهانی است!
رکورددار دوندگی در جام جهانی یک بازیکن سیگاری است!

با نزدیک شدن بازی برزیل برابر کرواسی در مرحله یک‌چهارم نهایی جام جهانی، رسانه‌های برزیلی به تحلیل و بررسی شرایط کروات‌ها در این دوره از مسابقات پرداخته‌اند اما احتمالا جالب‌ترین واکنش آنها نسبت به تیم ملی کرواسی و بازیکنانش، مربوط به مارسلو بروزوویچ، هافبک تیم ملی کرواسی، باشد.

وبسایت برزیلی UOL مطلبی را با تیتر "یک سیگاری رکورددار دوندگی در جام جهانی است" کار کرده و در آن به تمجید از عملکرد بروزوویچ به عنوان یکی از بازیکنان کلیدی تیم دالیج پرداخت:"ممکن است شوخی به نظر برسد، اما اینطور نیست. به نظر می رسد که کشیدن یا نکشیدن سیگار، عادتی که ما معمولا آن را با از دست دادن کیفیت زندگی مرتبط می کنیم، بر روحیه و توانایی دویدن بروزوویچ، هافبک کروات، تاثیر نمی گذارد..."

خبرنگاران برزیلی تلاش این ملی پوش کرواسی را تحسین می کنند که در بازی مرحله یک هشتم نهایی مقابل ژاپن در قطر 16.7 کیلومتر دوید و به این ترتیب رکورد قبلی دوندگی در جام جهانی در یک مسابقه که پیش از این هم در اختیار خودش بود را شکست. دوئل نیمه نهایی برابر انگلیس در جام جهانی روسیه جایی بود که بروزوویچ رکورد قبلی دوندگی در جام را با 16.3 کیلومتر ثبت کرده بود.

آنها با بازنشر تصاویری از حساب بروزوویچ در اینستاگرام، به این موضوع پرداخته‌اند. به عنوان مثال در اواسط ژوئن پس از پیروزی تیم ملی کرواسی مقابل فرانسه در لیگ ملت ها، این بازیکن 30 ساله عکسی را از رختکن که در آن سیگار کوبایی می کشد، در اینستاگرام خود منتشر کرد. یک ماه قبل هم در اینستاگرام بروزوویچ، عکسی از او و الکس کورداز، دروازه بان ذخیره اینتر مشاهده می‌شد که هر دو با سیگار در دهان، پیروزی مقابل یوونتوس را جشن می گرفتند.

 

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4mrdj3

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


اقدام بی نظیر سرمربی برزیل در جام جهانی قطر