تاریخ انتشار: 1401/09/16 21:40
کد خبر: 13132

تصمیم جدید ستاره ملی پوش پرسپولیس/ دربی همه برنامه ها را به هم ریخت !

علیرضا بیرانوند فعلا از تصمیمش برای جراحی منصرف شد.
تصمیم جدید ستاره ملی پوش پرسپولیس/ دربی همه برنامه ها را به هم ریخت !

در همان اوایل بازی مقابل انگلیس بینی بیرانوند از دو ناحیه شکست و علیرضا نه تنها در آن بازی تعویض شد، بلکه در دیدار مقابل ولز هم نتوانست به میدان برود. با این حال بعد از کلی بررسی و انجام آزمایشات مختلف ، علیرضا توانست برای دیدار با آمریکا آماده شود و درون دروازه تیم ملی قرار بگیرد. بازی کردن بیرانوند آن هم بدون محافظ ریسک بزرگی بود و حتی ممکن بود خطرات زیادی برای سلامتی او داشته باشد.

با این وجود علیرضا تبعات احتمالی را پذیرفت و در آن بازی به میدان رفت. حالا و بعد از بازگشت بیرانوند به تمرینات پرسپولیس ، او این روزها با ماسک مخصوص تمرین می کند و برای دربی پیش رو آماده می شود. علیرضا بعد از شکستگی بینی کمی با مشکلات تنفسی مواجه شد و قرار بود خیلی زود بینی اش را جراحی کند. همین موضوع باعث شد تا بیرانوند در آستانه از دست دادن دربی قرار بگیرد، چرا که بعد از عمل جراحی حدود یکماه نمی تواند در میادین حاضر باشد.

علیرضا حتی قرار بود برای روز پنجشنبه وقت جراحی بگیرد و فورا بینی خود را عمل کند. اتفاقی که به خاطر در پیش بودن دربی رخ نخواهد داد و علیرضا فعلا قید جراحی را زده است. با توجه به موقعیت پرسپولیس و استقلال در جدول ، دربی 29 آذر اهمییت فوق العاده ای دارد و برنده این بازی می تواند تا حدودی قهرمانی خود را در نیم فصل مسجل کند. از طرفی گلر دوم پرسپولیس یعنی احمد گوهری در تمرینات و بازی های دوستانه پرسپولیس بسیار ضعیف کار کرده و در بازی مقابل شمس آذر قزوین دو اشتباه وحشتناک منجر به گل داشت.

همین موضوع باعث شده تا نگرانی های گل محمدی در صورت غیبت بیرانوند بیشتر شود. خود علیرضا هم دوست دارد در این شرایط به پرسپولیس کمک کند و در دربی به میدان برود. علیرضا بعد از مشورت با گل محمدی و همچنین خانواده اش تصمیم گرفته فعلا جراحی نکند تا ببیند اوضاع به چه شکل پیش خواهد رفت. به این ترتیب بیرانوند گلر شماره یک پرسپولیس در دربی خواهد بود و به میدان خواهد رفت.

با این حال اگر بعد از دربی شرایط برای علیرضا بدتر شود و یا مشکل تنفسی اش بیشتر از قبل شود، آنوقت ستاره ملی پوش پرسپولیس مجبور خواهد شد تصمیم دیگری بگیرد و بینی اش را به تیغ جراحان بسپارد. بدون شک رسیدن بیرانوند به دربی بهترین خبر برای یحیی گل محمدی و هواداران این تیم خواهد بود و خیال آن ها تا حدود زیادی راحت خواهد شد. بیرانوند حالا که تصمیم گرفته جراحی نکند، با انگیزه بالا در تمرینات پرسپولیس شرکت می کند و به نظر می رسد اتفاقات تلخ مربوط به جام جهانی را هم کم کم فراموش خواهد کرد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3ejza2

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


مهاجم استقلال در کمین لوکادیا