تاریخ انتشار: 1401/09/19 14:15
کد خبر: 13007

چرا مایکل اولیور ویدئو را چک نکرد؟/ کرواسی مدیون قربانی شدن علیرضا فغانی!

بعد از صحبت داور ویدئویی با داور وسط مدافع تیم کرواسی با استرس خاصی صحنه را دنبال می‌کرد اما داور انگلیسی حاضر نشد ویدئو را چک کند و دستور به ادامه بازی داد و اینجا بود که تیم کرواسی نفس راحتی کشید.
چرا مایکل اولیور ویدئو را چک نکرد؟/ کرواسی مدیون قربانی شدن علیرضا فغانی!

در جریان بازی برزیل – کرواسی و در نیمه اول داور ویدئویی از مایکل اولیور انگلیسی خواست به کنار زمین بیاید و صحنه مشکوک را مورد بررسی قرار دهد.

در ارسال از جناج راست توپ به دست مدافع کراوسی برخورد کرد و داور دستور به ادامه بازی داد اما داور ویدئویی معتقد بود در این صحنه پنالتی رخ داده است. با وجود  این اعلام داور حاضر نشد به کنار زمین برود و صحنه را چک کند.

جالب اینکه بعد از صحبت داور ویدئویی با داور وسط مدافع تیم کرواسی با استرس خاصی صحنه را دنبال می‌کرد اما داور انگلیسی حاضر نشد ویدئو را چک کند و دستور به ادامه بازی داد و اینجا بود که تیم کرواسی نفس راحتی کشید.

به نظر می‌رسد در آن صحنه سرنوشت علیرضا فغانی یکی از داوران خوب جام جهانی جلوی چشم داور انگلیسی آمد. داور ایرانی که شایسته قضاوت در بازی نهایی بود اما به خاطر اشتباهی که از سوی داور ویدئویی به او تحمیل شد، شانس قضاوت در ادامه بازی‌های جام جهانی را از دست داد و دوحه را ترک کرده است.

مایکل اولیور احتمالا به اتاق ویدئو گفت صحنه را دنبال کردم و اگر هم توپ به دست مدافع کرواسی برخورد کرده غیرعمد بوده است.

به هر صورت اشتباه علیرضا فغانی و حذف او در شایستگی درس خوبی برای دیگر داوران باقی مانده در جام جهانی شد که مراقب باشند با اشتباه داور ویدئویی شانس قضاوت در بازی‌های مهم‌تر را از دست ندهند.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4dglp4

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


پنج نکته مهم از بازی برزیل-کاستاریکا

واکنش باشگاه لورکوزن به بازگشت سردار (عکس)
آزمون آماده و سرحال در اختیار آلونسو؛