تاریخ انتشار: 1401/09/21 01:11
کد خبر: 12960

محمد صلاح برد بزرگ مراکش را نادیده گرفت!

محمد صلاح ، ستاره لیورپول و تیم‌ملی مصر، واکنشی به صعود مراکش نداشته است.
محمد صلاح برد بزرگ مراکش را نادیده گرفت!

ستاره لیورپول و تیم‌ملی مصر، واکنشی به صعود مراکش نداشته است.

تیم ملی مراکش شب گذشته با پیروزی 1-0 برابر پرتغال، به مرحله نیمه نهایی رقابت‌های جام جهانی صعود کرد تا اولین تیم آفریقایی و عربی باشد که به این مرحله راه پیدا می‌کند.

در شرایطی که اهالی فوتبال عرب‌زبان و آفریقایی، از شب گذشته، به تیم ملی مراکش بابت این دستاورد تاریخی تبریک می‌گویند، عدم واکنش محمد صلاح به این موضوع جنجال گسترده‌ای در شبکه‌های اجتماعی به راه انداخت.

صلاح روز گذشته تصویری از خود منتشر کرد اما با این حال، کاربران در کامنت‌های این پست، به صورت صریح از او در مورد عدم تبریک به تیم ملی مراکش بابت صعود به نیمه نهایی جام جهانی سوال کردند.

صلاح تاکنون هیچ واکنشی به مسابقات جام جهانی نداشته حتی همزمان با دیدار ژاپن و کرواسی در مرحله یک چهارم نهایی جام جهانی، تصویری از بازی والیبال بانوان بین الاهلی و زمالک منتشر کرد تا نشان بدهد که در حال پیگیری این مسابقه است.

کرواسی در این مسابقه، در ضربات پنالتی، ژاپن را شکست داد اما صلاح با وجود دوستی نزدیک با دیان لوورن، مدافع سابق لیورپول، این دیدار را نیز نادیده گرفت.

محمد صلاح در حالی در رقابت های جام جهانی 2022 غایب است که تیم ملی مصر در مرحله  مقدماتی جام جهانی با شکست برابر سنگال در ضربات پنالتی، از صعود به این رقابت‌ها بازماند.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2lq674

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


ترکیب اولیه ایران برای بازی با لهستان مشخص شد