تاریخ انتشار: 1401/09/21 14:04
کد خبر: 12949

گزینه باور نکردنی برای جانشینی کی روش

به نظر می رسد در صورتی که فدراسیون فوتبال تصمیم به محول کردن هدایت تیم ملی به یک مربی داخلی بگیرد، شانس جواد نکونام برای احراز این سمت بیشتر از امیر قلعه‌نویی و ساکت الهامی است.
گزینه باور نکردنی برای جانشینی کی روش

اینبار جواد نکونام برای جدایی از تیم فولاد و ملحق شدن به تیم ملی کار سختی پیش رو ندارد به این خاطر که جام ملت‌ها دی ماه سال آینده برگزار می‌شود و از سویی در ماه‌های پیش رو تا پایان لیگ، مسابقات داخلی به صورت بی وقفه دنبال خواهد شد و تیم ملی نمی‌تواند برنامه ای داشته باشد.

گزینه دوم برای هدایت تیم ملی امیر قلعه‌نویی است. مربی ای که یک بار در گذشته هدایت گر تیم ملی در جام ملت‌ها شد و به خاطر شکست در ضربات پنالتی نتوانست به روی سکو برود. مربی گل گهر همیشه گفته تیم ملی به پای او صبر نکرد. امیر قلعه‌نویی یک بار که سرمربی تیم سپاهان بود هم مورد توجه تیم ملی قرار گرفت که سپاهان با جدایی او و حضور در اردوی تیم ملی مخالفت کرد.

و گزینه سوم تیم ملی که در مورد آن بحث شده ساکت الهامی است. مربی جوان تیم هوادار که در سال‌های اخیر دوبار با تیم‌های تراکتور و نساجی قهرمان جام حذفی شده است و در این دو تیم مربی بازیکنان بزرگی چون احسان حاج صفی، اشکان دژاگه، مسعود شجاعی، علیرضا حقیقی و... بوده است.

به نظر می‌رسد در صورتی که فدراسیون فوتبال تصمیم به محول کردن هدایت تیم ملی به یک مربی داخلی بگیرد، شانس جواد نکونام برای احراز این سمت بیشتر از امیر قلعه‌نویی و ساکت الهامی است.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/36drz4

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


حق اسکوچیچ است که روی نیمکت تیم ملی بنشیند/ اصلاً وظیفه بازیکن نیست که در مورد سرمربی تیم ملی نظر بدهد