تاریخ انتشار: 1401/09/23 00:24
جانملکی سرمربی گندم گشت تهران عنوان کرد؛
کد خبر: 12892

امسال فقط قهرمانی می خواهیم/ گندم گشت پتانسیل حضور در سطح اول فوتبال ایران را دارد

سرمربی تیم فوتبال گندم گشت تهران هدف این تیم را قهرمانی در مرحله دوم لیگ سه فوتبال کشور عنوان کرد و گفت: باشگاه گندم گشت تهران پتانسیل و شخصیت حضور در سطح اول فوتبال کشور را دارد.
امسال فقط قهرمانی می خواهیم/ گندم گشت پتانسیل حضور در سطح اول فوتبال ایران را دارد

علی جانملکی در عصر امروز در حاشیه دیدار تدارکاتی با تیم لیگ دومی آریو اسلامشهر که با برد یک بر صفر گندم گشتی ها همراه بود در جمع خبرنگاران با اشاره به روند آغاز تمرینات این تیم اظهار داشت: پس از برگزاری چند جلسه تمرینی و تست گیری تعدادی از بازیکنان جوان فوتبال کشور به تیم ما اضافه شده اند و با جذب چند بازیکن با کیفیت شاکله اصلی تیم خود را تشکیل داده ایم.

وی با بیان اینکه هدف خود را قهرمانی در مسابقات مرحله دوم لیگ سه کشور و صعود به لیگ دو قرار داده ایم، اظهار داشت: با امکانات و ساختاری که باشگاه گندم گشت در اختیار تیم قرار داده است این هدف را دور از دسترس نمی بینیم و در تلاشیم با جذب بازیکنان با کیفیت تیم قدرتمندی را تشکیل دهیم.

سرمربی تیم گندم گشت تهران با تاکید بر این نکته که با قدرت در بازار نقل و انتقالات حضور داریم، اضافه کرد: تاکنون روند جذب بازیکن به خوبی پیش رفته است و در ادامه نیز نگاهمان به کیفیت بازیکنان برای تکمیل تیم است. 

مربی فصل گذشته نساجی مازندران یادآور شد: برنامه ریزی های لازم برای اردوی پیش فصل و تمرینات تیم صورت گرفته است و پشتیبانی لازم از تیم توسط باشگاه که توسط بخش خصوصی اداره می شود در حال انجام است.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3wbwd3

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


کاپیتان سابق پاس تهران سرمربی گندم گشت تهران شد
نماینده تهران در مرحله نهایی سرمربی خود را معرفی کرد؛