تاریخ انتشار: 1401/09/25 21:13
کد خبر: 12787

رئال مادرید پدیده برزیلی را روی هوا قاپید!

اندریک، پدیده 16 ساله باشگاه پالمیراس، به رئال مادرید پیوست اما تا سال 2024 در باشگاه برزیلی به فوتبالش ادامه خواهد داد.
رئال مادرید پدیده برزیلی را روی هوا قاپید!

هفته گذشته بود که اعلام شد رئال مادرید و پالمیراس به توافق نهایی بر سر اندریک، ستاره جوان و با ارزش برزیلی، نزدیک هستند و این انتقال در نهایت امروز رسمی شد.

این بازیکن 16 ساله یکی از بهترین استعدادهایی است که تا به حال در برزیل ظهور کرده است و رئالی‌ها از قبل از نوجوانی به دنبال او بودند.

در طول 6 ماه گذشته رئال توسط جونی کالافات، رئیس ارشد استعدادیابی باشگاه‌ اسپانیایی، به بازیکن و خانواده اش نزدیک شده بود و مذاکرات ابتدایی از همان زمان آغاز شد. کالافات همچنین نقش بزرگی در جذب استعدادهایی مانند وینیسیوس جونیور، رودریگو و فدریکو والورده در سال‌های اخیر داشت، اما باشگاه معتقد است که اندریک می‌تواند بهترین آنها باشد.

چلسی و پاری سن ژرمن سخت تلاش کردند تا اندریک را جذب کنند، اما رئال همیشه مطمئن بود که این بازیکن می خواهد به مادرید برود.

رئال برای نهایی کردن انتقال منتظر پاسخ مثبت یوفا بود و امروز چراغ سبز لازم را دریافت کرد. گفته می شود رقم انتقال 35 + 25 میلیون یورو بندهای متغیر است. قرارداد اندریک سه ساله است(طبق قانون فیفا) و در آن بند تمدید سه ساله گنجانده شده است. اندریک تا سال 2024 نمی تواند پیراهن سفید بپوشد، زیرا قوانین فیفا نقل و انتقال بین المللی بازیکنان زیر 18 سال را ممنوع می کند. او فعلا و تا دو سال بعد در اختیار پالمیراس خواهد بود.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2ow5g4

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


فابرگاس: هازارد رئال مادرید را دوست دارد