تاریخ انتشار: 1401/09/26 00:22
کد خبر: 12785

واکنش دالیچ به خداحافظی احتمالی مودریچ

سرمربی کرواسی با اعلام بی‌خبری از تصمیم لوکا مودریچ برای خداحافظی از فوتبال گفت: رفتن او اتفاقی دردناک برای همه ما خواهد بود.
واکنش دالیچ به خداحافظی احتمالی مودریچ

زلاتکو دالیچ در نشست خبری خود پیش از دیدار کرواسی و مراکش در دیدار رده‌بندی جام‌جهانی فوتبال تاکید کرد: این دیدار که برای کسب مقام سومی جام است مانند یک فینال بزرگ برای ماست. این مبارزه برای رتبه سوم و برای کسب یک مدال است و می‌خواهیم در آن پیروز شویم.

وی ادامه داد: بازی با مراکش یک چالش مهم برای ما محسوب می‌شود اما برای این دیدار کاملا آماده هستیم.

او در خصوص احتمال خداحافظی لوکا مودریچ از بازی‌های ملی گفت: در این مورد صحبتی نکردیم اما باید بگویم از صمیم قلب امیدوارم که او در تیم ملی بماند. اگر او خداحافظی کند، ضایعه بزرگ و دردناکی برای همه هواداران در سراسر جهان خواهد بود.

دالیچ ادامه داد: لوکا در تمام این سال‌ها ثابت کرد یک بازیکن بزرگ با روحیات حرفه‌ای است، او مانند یک فوتبالیست واقعی رفتار می‌کند و خداحافظی‌اش برای من واقعا سخت خواهد بود، همه ما به او احترام می‌گذاریم اما امیدواریم مودریچ همچنان در تیم ملی بازی کند.

او در بخش دیگری از سخنان خود و در واکنش به قهرمان این دوره از رقابت‌های جام‌جهانی قطر گفت: آرژانتین با مسی شانس بیشتری دارد اما بدون شک بازی سخت و دشواری برای هر دو تیم است.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4mrob3

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


قطر رسما به مسابقات کوپا آمریکا ۲۰۱۹ دعوت شد/ خبری از ایران به عنوان تیم اول آسیا نیست!