تاریخ انتشار: 1401/09/26 21:06
کد خبر: 12741

واکنش ساپینتو به خبر لغو دربی/ استقلال یک‌شنبه در آبادان بازی دارد!

پیرو انتشار خبر لغو دیدار تیم‌های پرسپولیس و استقلال، کادر فنی آبی‌پوشان تهران بلافاصله با مسئولان باشگاه تماس گرفتند.
واکنش ساپینتو به خبر لغو دربی/ استقلال یک‌شنبه در آبادان بازی دارد!

پس از اعلام معاونت استانداری تهران درباره افزایش آلاینده‌ها در هوای شهر تهران اعلام شد دربی پایتخت که پیش از این قرار بود سه‌شنبه برگزار شود قطعا لغو شده (این‌جا) و تاریخ جدید برگزاری این مسابقه به زودی از سوی فدراسیون فوتبال اعلام خواهد شد. همین خبر شوک‌آور کافی بود تا اعضای کادر فنی تیم استقلال نسبت به این خبر واکنش نشان بدهند.

از افراد نزدیک به باشگاه استقلال خبر می‌رسد کادر فنی این تیم و در رأس آن ریکاردو ساپینتو پس از اطلاع از این موضوع نسبت به شرایط تیم و برنامه‌های پیش روی استقلال برای مصاف مقابل پرسپولیس با یکی از مسئولان باشگاه صحبت کردند. پیش از این قرار بود برنامه اردوی شبانه‌روزی استقلال برای دیدار مقابل پرسپولیس امشب به ساپینتو اعلام شود که با توجه به لغو دیدار استقلال و فاصله کم پس از آن تا دیدار مقابل صنعت نفت آبادان (بازی هفته سیزدهم) شرایط این تیم کاملاً دستخوش تغییر شد.

طبق برنامه قبلی اعلام شده قرار بود تیم استقلال شنبه سوم دی ماه هفته آینده عازم آبادان شود تا به مصاف تیم صنعت نفت برود. با توجه به برنامه‌های ازقبل تعیین‌شده برای سفر کاروان استقلالی‌ها، ظاهرا سرمربی استقلال نسبت به شرایط تیمش به شدت سردرگم شده است.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3q5d83

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


مسی سال ۱۴۰۳ استقلالی می‌شود!