تاریخ انتشار: 1401/09/27 13:16
کد خبر: 12721

حالا وقت تاخت و تاز اسکوچیچ و شرکای ایرانی‌اش است!/ حمله به فدراسیون فوتبال و کی‌روش؛ کمترین کاری که از دراگان برمی‌آید

فدراسیون فوتبال تنها زمانی می توانست از گزند حملات اسکوچیچ در امان بماند که با کی‌روش در قطر ۲۰۲۲ نتایج بهتری می‌گرفت و حداقل تیم ملی مقابل آمریکا به نتیجه تساوی قناعت می‌کرد.
حالا وقت تاخت و تاز اسکوچیچ و شرکای ایرانی‌اش است!/ حمله به فدراسیون فوتبال و کی‌روش؛ کمترین کاری که از دراگان برمی‌آید

حمله اینستاگرامی دراگان اسکوچیچ به فدراسیون فوتبال و به استهزا گرفتن انتخاب کارلوس کی‌روش، اتفاقی محتمل از سوی سرمربی سابق تیم ملی بود. چرا که اسکوچیچ به هر دلیلی، خودش را مستحق حضور در جام جهانی می‌دانست.

برای اسکوچیچ که پس از فجایع بزرگ ویلموتس در تیم ملی، در قامت یک نیروی نجات ظاهر شد و نتایجی شگفت انگیز با تیم ملی به چنگ آورد، از دست دادن نیمکت تیم ملی در جام جهانی ناباورانه بود. بنابراین او دیر یا زود توسط خودش و مشاوران همیشه در صحنه، باید به عوامل این برکناری نیش و کنایه می‌زد.

فدراسیون فوتبال تنها زمانی می‌توانست از گزند حملات اسکوچیچ در امان بماند که با کی‌روش در قطر ۲۰۲۲ نتایج بهتری می‌گرفت و حداقل تیم ملی مقابل آمریکا به نتیجه تساوی قناعت می‌کرد. حالا که چنین اتفاقی رخ نداده، اسکوچیچ گوی و میدان را در اختیار خودش می‌بیند و فضا را بیش از هر زمانی دیگری برای «تهاجم» مناسب می‌داند.

تهدید فدراسیون فوتبال به برخورد شکایت آمیز به مراجع بین اللملی هم برای دراگان، اتفاق غیرمترقبه ای نخواهد بود. اسکوچیچ زمانی به کنج رینگ می‌لغزید که با تیم ملی به جام جهانی اعزام می‌شد و مقابل انگلیس، ولز و آمریکا قرار می‌گرفت. آنگاه قطعا متوجه می‌شد بازی در میدان های بزرگ و نفسگیر، تا چه اندازه مخاطره آمیز خواهد بود.

 او حالا چهره ای مظلوم در فوتبال ایران است که تیم ملی را به جام جهانی ۲۰۲۲ برد اما حق مسلم و قطعی اش داده نشد. اسکوچیچ امروز هر حرفی می‌تواند بزند؛ چنان که همین حالا برای بازی با انگلیس و آمریکا، ادعاهای آنچنانی دارد و خواب های عجیب می‌بیند. حالا که تیم ملی مقابل انگلیس و آمریکا نتیجه نگرفته، او می‌تواند ادعا کند اگر روی نیمکت ایران بود، وضعیت جور دیگری بود.

مسلما اسکوچیچ شاهکار آخرین دیدار ایران با کره جنوبی در مقدماتی جام جهانی را فراموش کرده است. سکوتش در قبال رها شدن تیم ملی در حالت بی وزنی و فقدان بازی های تدارکاتی را به طور کلی از خاطر برده است. او همه وقایع تلخ اردوی تحقیرآمیز دوحه و بی نظمی‌آشکار آن روزها را از یاد برده و تنها به لحظه هایی نهیب می‌زند که در جام جهانی همراه تیم ملی نبود.

گوی و میدان در اختیار اسکوچیچ است؛ حالا وقت تاخت تاز او و شرکای ایرانی اش است!

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2xdoq3

اخبار مرتبط



آخرین اخبار



تمرین نوبت صبح شاگردان کی روش در قطر