تاریخ انتشار: 1401/09/29 21:56
کد خبر: 12608

گل‌محمدی: گل اول استقلال آفساید بود

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس اعتقاد دارد، گل اول استقلال در موقعیت آفساید وارد دروازه سرخپوشان شده است.
گل‌محمدی: گل اول استقلال آفساید بود

یحیی گل‌محمدی پس از تساوی 2 - 2 دربی 99 پایتخت اظهار داشت: در مجموع فکر می‌کنم دربی جذابی بود. هر کسی که این بازی را دید فکر می‌کنم از تماشای آن لذت برد. نیمه اول نیمه خوبی برای ما بود؛ بازی را خوب کنترل و مدیریت کردیم و گل خوبی هم زدیم، ولی متأسفانه روی یک غفلت و عدم سخت‌گیری گل اول را خوردیم که البته مشکوک به آفساید بود و باید کارشناسان در مورد آن صحبت کنند. صحنه‌ای که من دیدم به نظرم آفساید می‌آمد.

حق ما پیروزی در دربی بود

وی ادامه داد: موقعیت داشتیم که به گل دوم برسیم، ولی به نظرم موقعیت‌سوزی کردیم. در شروع نیمه دوم باز هم یک گلی خوردیم که روی انتقال بود و باید جاگیری‌مان بهتر بود و در کار دفاع سخت‌گیرتر بودیم. به هر حال بعد از گل هم توانستیم بازی را خوب مدیریت کنیم و در زمین حریف پاس دادیم و موقعیت‌های خوبی برای شوت‌زنی و ایستگاهی داشتیم. خدا را شکر گل مساوی را هم زدیم، ولی در مجموع فکر می‌کنم می‌توانستیم برنده از زمین خارج شویم. بازیکنان‌مان خیلی انرژی گذاشتند و زحمت کشیدند. یک بازی سراسر هجومی هم به نمایش گذاشتیم و فوتبال بازی کردیم. فکر می‌کنم حق بچه‌های ما واقعاً برد بود. از آنها تشکر می‌کنم و امیدوارم از بازی‌های بعد بتوانیم روند پیروزی‌های‌مان را به دست بیاوریم.

غیبت لوکادیا و دیاباته به چشم نیامد

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در پاسخ به این پرسش که آیا از سیستم تیمش در غیاب لوکادیا و دیاباته راضی است و آیا امکان دارد در بازی‌های بعد هم همین روش را ادامه دهند، گفت:  دو روز مانده به بازی یک اتفاقاتی برای ما افتاد که غیرقابل پیش‌بینی بود. هفته قبل از آن هم دیاباته مصدوم شد و ما دو مهاجم تخصصی‌مان را از دست دادیم، ولی واقعاً امروز به نحوی بازی کردیم که نبود این بازیکنان زیاد به چشم نیامد،‌ چون یک بازی هجومی را به نمایش گذاشتیم.

وی افزود: به هر حال بازیکنانی که در آن پست بازی کردند خیلی موقعیت‌سازی کردند. ما از بازیکنان خط حمله و از چهار نفر جلو انتظار داریم کار ترکیبی کرده و موقعیت ایجاد کنند. این کاری است که مهاجمان انجام می‌دهند و به نظرم امروز تیم ما خیلی خوب این کار را انجام داد. هر موقع توانستیم در زمین حریف پاس بدهیم و کار ترکیبی کنیم توانستیم خوب باشیم. شاید روی ارسال‌ها مثلاً مهاجم تخصصی نداشتیم که سر بزند، ولی موقعیت‌های خوبی ایجاد کردیم.

اگر تمام فکر و ذکرمان غیبت لوکادیا و دیاباته باشد، بازی‌های بعد را هم از دست می‌دهیم

گل‌محمدی در مورد اینکه برای بازی‌های آینده در غیاب مهاجمان تخصصی چه برنامه‌ای دارد، تصریح کرد: مجبوریم این روند را ادامه دهیم. اگر بخواهیم تمام فکر و ذکرمان این باشد که دو مهاجم‌مان را از دست دادیم بازی‌های بعد را هم از دست می‌دهیم. به هر حال کار سخت‌تر است؛ لوکادیا آقای گل لیگ بود، شیخ دیاباته هم روند خوبی را طی می‌کرد. به هر حال داشتن این‌ بازیکنان می‌تواند خیلی به روند تیم و سیستم هجومی آن کمک کند، ولی سعی می‌کنیم با تمرین بیشتر و خلق موقعیت بیشتر این کمبود را جبران کنیم. کار خاصی از دست ما بر نمی‌آید جز اینکه تمرکزمان را روی بازی‌ها بگذاریم و بهتر و بیشتر تمرین کنیم.

 

نمی‌دانم ما و هواداران چطور باید با کاری که لوکادیا انجام داد کنار بیاییم

«آیا لوکادیا به پرسپولیس بازمی‌گردد؟»، وی در واکنش به طرح این سؤال گفت: نمی‌دانم؛ او اگر بخواهد برگردد هم دربی را از دست داده است. شاید این بازی سرنوشت قهرمانی را مشخص کند. نمی‌دانم برمی‌گردد یا خیر؛ اینکه اصلاً برگرداندن او می‌تواند مثمرثمر باشد یا خیر. وقتی در بهترین و سخت‌ترین شرایط فوروارد خودت را از دست می‌دهی کار برای خودش و ما سخت می‌شود. اینکه چطور ما، بازیکنان و هواداران با این مسئله کنار بیایم! به هر حال این بازی برای تیم ما سرنوشت‌ساز بود.

 

 

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3ellp4

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


برانکو: امروز روز تبریک است/ بازیکنانم لیاقت این قهرمانی را دارند