تاریخ انتشار: 1401/10/02 20:00
کد خبر: 12519

خشم منچستر از لیورپولی‌ها: هوادار 15ساله مصدوم شد

در دیدار دیشب منچسترسیتی و لیورپول که در ورزشگاه اتحاد برگزار شد یک دختر 15ساله هوادار سیتی از طرف هواداری لیورپولی از ناحیه سر به شدت مجروح شده و در بیمارستان بستری است.
خشم منچستر از لیورپولی‌ها: هوادار 15ساله مصدوم شد

 منچسترسیتی و لیورپول دیشب در چارچوب جام اتحادیه انگلیس به میزبانی سیتیز‌ن‌ها در ورزشگاه اتحاد به مصاف هم رفتند و شاگردان پپ گواردیولا موفق شدند این بازی را با نتیجه 3-2 به سود خود پایان دهند. اما پیروزی سیتی در مرحله یک‌هشتم جام اتحادیه به کام هواداران این تیم تلخ شده است.

پلیس شهر منچستر اعلام کرد به دنبال پیدا کردن یک هوادار لیورپولی است که دیشب در جریان دیدار سیتی و لیورپول در جام اتحادیه باعث مصدوم شدن شدید یک دختر پانزده ساله هوادار سیتی شده است. این دختر نوجوان با پرتاب لیوان بزرگی پر از سکه به طرفش از ناحیه سر به شدت آسیب دیده و در حال حاضر بستری است.

1784305

این اتفاق داخل ورزشگاه اتحاد روی داد و لیوان مد نظر از بخشی از ورزشگاه پرتاب شده که به هواداران لیورپولی اختصاص داده شده بود. گفته می‌شود یک هوادار دیگر سیتی هم در این حادثه زخمی شده است. بلافاصله تیمهای پزشکی استادیوم وارد سکوها شده و به وضعیت این دو مجروح رسیدگی کردند.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4veo62

اخبار مرتبط



آخرین اخبار



مدافع ۲۵ ساله ایرانی شاغل در انگلیس، توجه کی‌روش را جلب کرده است

قلی‌زاده: اتفاقات بازی انگلیس دیوانه‌کننده بود
جام جهانی بعدی طلبم را صاف می‌کنم