تاریخ انتشار: 1401/10/03 20:49
کد خبر: 12478

ایوب اصغرخانی: اگر دربی با تماشاگر بود بهترین بازی چند سال اخیر لقب می گرفت / استقلال به مفت امتیاز دادن عادت نکند

پیشکسوت و مدیر آکادمی سابق استقلال اعتقاد دارد این تیم نباید به مفت امتیاز دادن عادت کند.
ایوب اصغرخانی: اگر دربی با تماشاگر بود بهترین بازی چند سال اخیر لقب می گرفت / استقلال به مفت امتیاز دادن عادت نکند

استقلال در آخرین ثانیه های دربی به تساوی دو بر دو رسید تا صدر جدول را از دست دهد. این تیم در هفته سیزدهم میهمان نفت آبادان است که اگر در این بازی هم امتیاز از دست دهد مشکلاتش زیاد می شود.

در این راستا گفت و گویی با ایوب اصغرخانی پیشکسوت و مدیر آکادمی سابق استقلال انجام دادیم که اعتقاد دارد تیم ساپینتو نباید به راحتی امتیاز از دست دهد.

فرتاک  ورزشی: دربی را چطور دیدید؟

دربی از لحاظ بازی بد نبود و چهار گل هم داشت که حتی می توانست بیشتر هم داشته باشد. اگر همین بازی با حضور تماشاگر برگزار می شد قطعا یکی از بهترین دربی های تاریخ لقب می گرفت و همه از آن یاد می کردند. با اینکه بازیکنان پس از مدت ها تعطیلی اولین بازی رسمی را انجام می دادند و مسابقات جام جهانی نیز به تازگی به پایان رسیده بود ولی کیفیت لازم را داشت.

فرتاک ورزشی: دروازه‌بان های تیم ملی را چطور دیدید. اشتباهات عجیبی نداشتند؟!

به هر حال بازیکنانی که از تورنمت بزرگ برمی گردند امکان دارد که دچار اشتباهات بزرگی شوند یا اینکه بازی خوبی را انجام دهند. شما دیدید که بازیکنانی مثل چشمی، امیری و ترابی بازی خوبی انجام دادند ولی سایر ملی پوشان عملکرد مناسبی نداشتند.

فرتاک ورزشی: خیلی ها از تعویض های ساپینتو ایراد گرفتند چون تاثیرگذار نبودند؟

ساپینتو تعویض های تهاجمی انجام داد و بازیکنان سرعتی را به زمین آورد اگر شما دقت کرده باشید پیمان بابایی می توانست در ضد حمله قایدی را با بیرانوند تک به تک کند و گل سوم را به ثمر برسانند که این کار را نکرد و موقعیت از دست رفت تا پرسپولیس باز هم از شروع مجدد به گل برسد. در کل بازی از لحاظ فنی خوب بود ولی چون تماشاگر نداشت و مسائل دیگر باعث شد زیاد به چشم نیاید.

فرتاک ورزشی: بازی با نفت را چطور می بینید؟

بازی با نفت دیگر جای امتیاز مفت از دست دادن نیست و بازیکنان و خود ساپینتو می داند اینگونه امتیاز از دست دادن ها باعث می شود سایر تیم ها نتیجه بگیرند و رقیب دیگری شوند. الان استقلال یک رقیب ندارد و چند رقیب دارد که همگی برای قهرمانی برنامه‌ریزی کرده اند.

گفت وگو:علی مسعودی


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4bgkd3

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


زمان برگزاری دربی ۹۹ مشخص شد