تاریخ انتشار: 1395/08/22 19:03
کد خبر: 249515

استقلال-صبا/ رقابت بین گرانترین و ارزانتری تیم لیگ

رقم قرارداد همه بازیکنان صبا بیش از یک میلیارد تومان کمتر از خط دفاعی استقلال است
استقلال-صبا/ رقابت بین گرانترین و ارزانتری تیم لیگ

به گزارش فرتاک ورزشی،تیم فوتبال استقلال بعد از انتخاب علیرضا منصوریان به عنوان سرمربی این تیم با خرید ستاره های لیگ برتر تلاش زیادی کرد که این فصل خاطره خوشی برای هوادارانش به جای بگذارد و به همین دلیل هم مدیران وقت این باشگاه از خرج کردن پول در بازار نقل و انتقالات دریغ نکردند و شاید همین مساله هم باعث شد که محمود گودرزی، وزیر وقت ورزش و جوانان حسابی به سیاست های بهرام افشارزاده انتقاد کند.

 

اما آن طرف ماجرا تیم صبا است، تیمی که در روزهای آخر پیش فصل تکلیفش برای ماندن در لیگ برتر مشخص شد و با خرید بازیکنان جوان در کنار بازیکنانی که سال های آخر فوتبال شان را پشت سر می گذارند با رقمی بسیار پایین تیمی تشکیل داد تا فقط بتواند در لیگ برتر باقی بماند.

 

جالب است که بدانید خط دفاع استقلال متشکل از پادوانی، رابسون، مگویان، مجید حسینی، امین حاج محمدی، یعقوب کریمی، میثم مجیدی، میلاد زکی پور، امید نورافکن و وریا غفوری روی دست استقلال 7 میلیارد خرج گذاشته اند، بازیکنانی که شاید منصوریان حالا از خرید خیلی از آنها پشیمان باشد. این در حالی است که رقم قرارداد کل بازیکنان صبا 5 میلیارد و 590 میلیون تومان است و تقریبا یک میلیارد و 400 میلیون تومان کمتر از خط دفاع استقلال.

 

با این حال صبایی ها به اندازه استقلال در بازی روز جمعه شانس دارند که به جمع 8 تیم پایانی جام حذفی راه پیدا کنند و در این راه تمام تلاش خود را خواهند کرد.

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2opa5d

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


تغییر بزرگ در ترکیب استقلال در آستانه بازی با صبا