تاریخ انتشار: 1401/10/05 20:26
کد خبر: 12386

پرسپولیس دست روی بازیکن مدنظر استقلال گذاشت/ علاقه ویژه یحیی به بازیکن ملی پوش

مدافع جوان پیکان یکی از ستاره های آینده دار فوتبال ایران به حساب می آید.
پرسپولیس دست روی بازیکن مدنظر استقلال گذاشت/ علاقه ویژه یحیی به بازیکن ملی پوش

سامان فلاح مدافع میانی زیر ۲۳ سال پیکان  یکی از پدیده‌های فوتبال ایران در یکی دو فصل اخیر بوده و عملکرد بسیار خوب او در این فصل باعث شد تا کی‌روش او را به تیم ملی دعوت کند.

سامان که تنها دهه هشتادی حاضر درکمپ تیم ملی بود، قبل از اعضام تیم ملی به جام جهانی  توسط کی‌روش خط خورد  و  کارلوس ترجیح داد کاپیتان تیم ملی امید را با خود به قطر نبرد و از مدافعان باتجربه خود استفاده کند.

فلاح در بازی یکشنبه مقابل پرسپولیس عالی بازی کرد و یک تنه جلوی ستاره های هجومی صدرنشین لیگ ایستاد و اجازه گلزنی به آن ها نداد. سامان در تابستان مشتریان زیادی داشت و پرسپولیس و استقلال را خواهان خود می دید. او حتی مذاکراتی را با این دو تیم هم انجام داد ولی باشگاه پیکان برای فروش ستاره تیم خود خواهان مبلغ بالایی شد. همین موضوع باعث شد تا فلاح در این فصل هم در پیکان بماند.

با این حال خود پیکانی ها هم می دانند که نگه داشتن چنین بازیکنی در تابستان بعدی خیلی سخت خواهد بود و تیم های متمول داخلی و خارجی به راحتی از کنار چنین ستاره ای نخواهند گذشت. مدیران پیکان هم قصد دارند از فروش بهترین بازیکن خود پول خوبی بگیرند و به همین دلیل در صورت رسیدن پیشنهاد خوب به لحاظ مالی ، مخالفتی با جدایی این بازیکن نخواهند داشت. آنطور که شنیدیم یحیی گل محمدی علاقه زیادی به جذب سامان فلاح دارد و سبک بازی این بازیکن را خیلی می پسندد.

در همین رابطه باشگاه پرسپولیس دوباره در تابستان برای جذب سامان تلاش خواهد کرد، هرچند در این راه رقبای قدری هم دارد. فلاح در پایان بازی با پرسپولیس ، پیراهنش را با مرتضی پورعلی گنجی عوض کرد.

خیلی ها بعد از این اقدام جالب از سوی مدافع پیکان مدعی شدند که سامان چون پرسپولیسی است و علاقه زیادی به پورعلی گنجی دارد، این کار را انجام داد. البته نزدیکان این مدافع هم می گویند سامان پرسپولیسی است و از بچگی به این تیم علاقه داشته است.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3n58r3

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


انتقال بزرگی که هیچ وقت به سرانجام نرسید/ ماجرای روزی که ستاره یوونتوس را به تمرین پرسپولیس راه ندادند!

هیچ‌پرسپولیسی نمی‌تواند از این بازیکن استقلال رد شود
نکته جالب پیشکسوت آبی‌ها درباره ملی پوش ساپینتو؛