تاریخ انتشار: 1401/10/06 13:20
کد خبر: 12369

واکنش کلوپ به تداوم ناکامی نونیس در گلزنی

سرمربی آلمانی تیم فوتبال لیورپول با وجود ناکامی دوباره مهاجم اروگوئه‌ای برای گلزنی، به آینده او خوشبین است.
واکنش کلوپ به تداوم ناکامی نونیس در گلزنی

بی‌ثباتی داروین نونیس مهاجم لیورپول در گلزنی با موقعیت‌هایی که او در شب پیروزی 3 بر یک تیمش در خانه استون‌ویلا هدر داد، ادامه پیدا کرد هرچند که او در زمینه‌های دیگر خوب کار کرد که در انتهای مسابقه به عنوان بهترین بازیکن میدان انتخاب شد و از سوی هواداران لیورپول که از جای خود بلند شدند مورد تشویق هم قرار گرفت.

نونیس در مجموع 6 شوت به سمت دروازه حریف شلیک کرد و در رقم خوردن گل سوم تیمش توسط استفان بایستیچ نقش مستقیم داشت و بارها خط دفاعی استون‌ویلا را آزار داد.

یورگن کلوپ سرمربی لیورپولی‌ها اما معتقد است که روند گلزنی مهاجم سابق بنفیکا که در این فصل 9 گل زده است، ثبات پیدا خواهد کرد. او گفت: از نظر من عملکرد نونیس فوق‌العاده بود. گاهی اوقات روزگار در حق آدم بی‌انصافی می‌کند. نونیس باز هم گل خواهد زد و من از این بابت ذر‌ه‌ای تردید ندادم. چیزی که او به تیم ما اضافه می‌کند، دادن عمق به خط حمله‌ است. او بازیکنی است که می‌تواند با دریافت هر توپی، بازیسازی کند. این هم واقعاً قابلیت بسیار مهمی است و نونیس در انجام این کار تبحری باورنکردنی دارد. مطمئنم که او گل خواهد زد.

کلوپ ادامه داد: شرایطی که نونیس دارد، در میان مهاجمان بسیار شایع است و از همین بابت هم من نگرانی ندارم. همه چیز دوباره روبراه خواهد شد. از نظر من که بازی او در همین مسابقه هم استثنایی بود.

نونیس در بازی‌های رسمی لیورپول از 21 آبان و پیروزی خانگی برابر ساوتهمپتون گلزنی نکرده است. او در 11 بازی‌اش در این فصل لیگ برتر انگلیس 5 گل به ثمر رسانده و 3 پاس گل داده است.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2xznp4

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


کلوپ: نیمه اول مقابل وستهام استثنایی بازی کردیم/ نمی‌خواستم در مورد نونیز ریسک کنم