تاریخ انتشار: 1401/10/08 16:50
کد خبر: 12309

بمب استقلال در پرسپولیس هم خنثی شد!/ مهاجم استقلال در لیست یحیی نیست

سرمربی پرسپولیس برنامه ای برای جذب مهاجم استقلال ندارد
بمب استقلال در پرسپولیس هم خنثی شد!/ مهاجم استقلال در لیست یحیی نیست

سجاد شهباززاده یکی از خریدهای پرسروصدای استقلال است. او از باشگاه سپاهان به‌ عنوان یکی از بازیکنانی که سابقه آقای گلی در لیگ را داشت، راهی تیم استقلال شد. این مسئله در شرایطی بود که پرسپولیس هم سفت‌وسخت پای خریدن او ایستاده بود. نهایتا بعد از کش‌وقوس‌های فراوان، سجاد، استقلال را به‌عنوان باشگاه جدیدش انتخاب کرد؛ انتخابی که همین حالا چندان برایش خوب از آب درنیامده است.

شهباززاده که در فصل بیستم رقابت‌های لیگ برتر با ۲۰ گل آقای گل شده بود، حالا و با گذشت ۱۳ هفته از فصل جدید نتوانسته اولین گل خود را با پیراهن آبی به ثمر برساند و همین باعث شد تا رفته‌رفته تحت یک‌سری فشار قرار گیرد. با توجه نیمکت نشینی های پی در پی سجاد در استقلال و نداشتن عملکرد مناسب در این تیم، خیلی ها از این بازیکن به عنوان یکی از خروجی های استقلال در نیم فصل خبر می دهند.

گویا ساپینتو اعتقادی به این بازیکن ندارد و قرار است مهاجم دیگری جانشین او شود. همزمان با انتشار خبر جدایی شهباززاده از استقلال، شایعاتی مبنی بر علاقه دوباره یحیی گل محمدی به این بازیکن شنیده شد. پرسپولیس با توجه به جدایی لوکادیا، مصدومیت های دیاباته و همچنین عملکرد ضعیف عبدی و پاکدل به دنبال خرید مهاجم در نیم فصل است. همین موضوع باعث شد تا شایعه پرسپولیسی شدن سجاد در نیم فصل به گوش برسد. اتفاقی که رخ نخواهد داد و یک بازارگرمی نافرجام برای این بازیکن بود، چراکه این بازیکن اصلا مورد نظر یحیی گل محمدی قرار ندارد و مهاجم نیمکت نشین آبی ها جایی در برنامه های سرمربی پرسپولیس ندارد.

یحیی در دو پنجره نقل و انتقالاتی تابستانی گذشته به دنبال جذب سجاد بود ولی هر دوبار این بازیکن پرسپولیس را سر کار گذاشت و به پرسپولیس نیامد. گل محمدی ضمن اینکه به شدت از این کار شهباززاده دلخور شد، دیگر به لحاظ فنی هم نمی خواهد سجاد را در تیمش داشته باشد و می خواهد بازیکنان دیگری را در خط حمله به کار بگیرد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3gnpn4

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


مذاکره پرسپولیس با مهاجم استقلال به نتیجه نرسید