تاریخ انتشار: 1401/10/09 21:30
کد خبر: 12274

داماش برنده بزرگ / میثاقیان در راه خداحافظی

پس از پایان هفته یازدهم لیگ دسته دوم باشگاه داماش گیلان با کسب ۶ برد و ۴ تساوی و تنها ۱ شکست در رده سوم جدول این رقابت ها جای گرفته است.
داماش برنده بزرگ / میثاقیان در راه خداحافظی

قطار لیگ دسته دوم فوتبال کشور با عبور از ایستگاه یازدهم به تعطیلات نیم فصل نخست نزدیک می‌شود و این روز ها شاهد بازی های بسیار حساسی هستیم.

شاگردان اکبر میثاقیان در یکی از دیدار های هفته یازدهم در خانه میزبان شهرداریچی های ماهشهری بودند، این دیدار در حالی آغاز شد که دو تیم با کسب ۱۹ امتیاز در جمع مدعیان حضور داشتند و به گونه ای این بازی برای هر دو مجموعه حکم یک دیدار شش امتیازی را داشت.

با شروع بازی فوتبال دوستان شاهد یک مصاف دیدنی و جذاب بودند و می‌شود گفت شاگردان اکبر میثاقیان و مهرداد خادمی یکی از دیدنی ترین دیدار های لیگ دسته دوم را رقم زدند.

در پایان ۹۰ دقیقه یاران اکبر اوتی با گل های محمد رستمی و علی مصطفایی از سد حریف خود عبور کردند تا خود را به رده سوم‌ جدول برسانند و همچنان جزو مدعیان اصلی صعود باشند.

داماش فصل گذشته با هدایت بهزاد داداش زاده از لیگ دسته سوم به لیگ دسته دوم صعود کرد و این فصل سکان هدایت این تیم با ریشه بر عهده اکبر میثاقیان با تجربه است، میثاقیان ابتدای فصل و پیش از شروع مسابقات در مصاحبه‌ای اعلام کرد که با داماش به لیگ برتر صعود می‌کند و پایان مربیگری‌اش را رسما اعلام خواهد کرد که به نظر می‌رسد در این راه گام های خوبی برداشته و می‌تواند حرف خود را عملی کند.

باید منتظر باشیم و ببینیم اکبر میثاقیان با تجربه خود می‌تواند داماش را به یک سطح بالاتر برساند یا خیر!

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/27y962

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


اختصاصی/موج انصراف ها در حام حذفی ادامه دارد؛داماش گیلان و شهرداری آستارا هم کناره گیری کردند!

میثاقیان با دو برد پیاپی دبل کرد
‍ موتور داماش با دبل در لیگ روشن شده است

اختصاصی/ اکبر میثاقیان؛ حریف را دست کم نگرفته بودیم
تساوی در زمین بابل برای شاگردان میثاقیان