تاریخ انتشار: 1401/10/12 01:01
کد خبر: 12189

اختصاصی/ امید بیاتلو به جوانان/ دل بستن به جوانان هزینه دارد !

تیم فوتبال خوشه طلایی ساوه در ۳ بازی اخیر علی رغم عدم نتیجه گیری اما امیدها را به آینده زنده نگه داشته است.
اختصاصی/ امید بیاتلو به جوانان/ دل بستن به جوانان هزینه دارد !

تیم فوتبال خوشه طلایی ساوه که با آمدن وحید بیاتلو موفق شد از ۴ بازی دو پیروزی و دو تساوی کسب کند، پس از تعطیلات جام جهانی دچار یک شوک شد و در ۳ بازی پیاپی شکست خورد که شاید کسی از جزییات این شکست ها خبردار نباشد.

خوشه طلایی ابتدا نزدیک به ۲۰ روز طلایی تمرینات را با اعتصاب بازیکنانش از دست داد و سپس سرمربی و مدیریت تیم تصمیم گرفت پس از بازی برابر سایپا جند بازیکن اصلی و با سابقه از این تیم جدا شوند و سپس پس از بازی با استقلال خوزستان هم بیش از نیمی از ترکیب فیکس خود را در این بازی کنار گذاشت تا با یک ترکیب جالب به مصاف ون پارس برود.

بیاتلو در بازی برابر ون پارس به داوود فکری، ارشیاعباسی و مجتبی خسروی به عنوان سهمیه زیر ۲۳ سال و امیرحسین یوسفی به عنوان سهمیه امید زیر ۲۱ سال در ترکیب اصلی بازی داد تا یک انقلاب را در تیمی که از پیرترین تیم های این فصل بود انجام دهد.

بیاتلو جوان که در نود ارومیه هم نشان داد علاقه خاصی به کار کردن با جوانان دارد در این بازی به امین دادمهر سهمیه زیر ۲۵ سال و امیرحسین سهرابی سهمیه زیر ۲۱ سال بازی داد تا میانگین سنی خوشه طلایی ساوه از ۲۸/۸ به ۲۳/۴ برسد.

حالا خوشه طلایی ساوه پس از عبور از یک نیم فصل سخت که در تمامی بازی ها میهمان هم بود باید خودش را برای نیم فصل دوم آماده کند تا شاید بازهم روزهای خوش این تیم با وحید بیاتلو تکرار شود.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3q8e83

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


گزارش تصویری دیدار استقلال خوزستان و خوشه طلایی ساوه

جدال کهکشانی‌های لیگ یک با همسایه جدولی
استقلال خوزستان-خوشه طلایی ساوه؛