تاریخ انتشار: 1401/10/13 12:42
کد خبر: 12140

توضیحات سرمربی هال سیتی درباره مصدومیت جدید صیادمنش

سرمربی هال سیتی درباره شرایط مهاجم ۲۱ ساله ایرانی تیمش توضیح داد.
توضیحات سرمربی هال سیتی درباره مصدومیت جدید صیادمنش

اللهیار صیادمنش پس از چهار ماه غیبت در میادین فوتبال به سبب مصدومیتی که گریبانش را گرفته بود، ظرف دو هفته گذشته مسابقات چمپیونشیپ انگلیس در تیم هال سیتی به میدان رفت.

صیادمنش شب گذشته (یکشنبه) در ترکیب اصلی هال سیتی قرار گرفت و گل نخست تیمش را در دقیقه 15 برای جیکوب گریوز ساخت اما در ادامه دچار مصدومیت جدیدی شد و در ابتدای نیمه دوم، جای خود را به تایلر اسمیت داد.

لیام روسنیور، سرمربی تیم هال سیتی درخصوص وضعیت صیادمنش اظهار داشت: این تعویض به‌خاطر احتیاط بود. اللهیار احساس کرد که همسترینگ او سفت شده و ما نمی‌توانیم ریسک دیگری بکنیم. من درباره هیچ بازیکنی ریسک نمی‌کنم. صیادمنش چیزی متفاوت به ما می‌دهد و احساس کردم استفاده از این بازیکن در ترکیب اصلی تصمیم درستی بود. پیش از این درباره این مسئله صحبت کردیم و می‌توانید حالا تأثیر او را در بازی ما ببینید.

وی با اشاره به سرعت بالای مهاجم ایرانی هال سیتی گفت: ما می‌توانیم بازی مالکانه‌ای ارائه کنیم، اما می‌توانیم از فضای پشت دفاع حریف بهره ببریم که اللهیار چنین امتیازی را به ما می‌دهد. امیدوارم او مصدومیت بدی نداشته باشد و هر چه زودتر به جمع ما بازگردد. صیادمنش دو هفته پیش رو دارد تا به وضعیت مطلوب بازگردد.

هال سیتی با کسب 33 امتیاز،‌ در جایگاه شانزدهم جدول 24 تیمی لیگ چمپیونشیپ انگلیس قرار گرفته و روز 17 دی در چارچوب مسابقات جام حذفی انگلیس، به مصاف تیم لیگ برتری فولام می‌رود.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4p75l4

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


توقف یک نیمه‌ای انگلیس مقابل ولز