تاریخ انتشار: 1401/10/21 21:03
کد خبر: 11864

همه فهمیدند مشکل استقلال چیست ولی ساپینتو نه/ کاسه صبر هواداران لبریز شده است

هافبک پیشین آبی‌پوشان گفت: مشکل استقلال در خط هافبک است که با این همه مهره هجومی در گلزنی ناتوان هستند.
همه فهمیدند مشکل استقلال چیست ولی ساپینتو نه/ کاسه صبر هواداران لبریز شده است

یدالله اکبری درباره بازی استقلال برابر تراکتور در رقابت های جام حذفی اظهار داشت: استقلال در بازی لیگ برتر مقابل تراکتور اشتباهات فاحشی داشت و با دو گل شکست خورد. آبی پوشان در حد و اندازه خودش نبوند و بازیکنان سردرگم بودند.

وی افزود: در این بازی استقلال باید جبران مافات کند و با ارائه یک بازی زیبا و با اقتدار حریف را شکست دهد و راهی مرحله یک هشتم نهایی  جام حذفی شود. چراکه کاسه صبر هواداران لبریز شده است .

اکبری در ادامه خاطرنشان کرد: از ابتدای فصل هم گفتم که مشکل استقلال در خط هافبک است، اما کادر فنی این تیم هنوز برای حل مشکل اقدامی نکرده است که این مسئله تعجب آور است چرا که همه فهمیدند این تیم هافبک می خواهد. استقلال حداقل دو بازیکن خلاق و پاسور در خط هافبک لازم دارد. که یک هافبک خلاق مثل علی کریمی یا مجتبی جباری می تواند مشکل این تیم را حل کند و یک هافبک دونده و جنگنده مثل امید ابراهیمی هم باید کنار هافبک خلاق قرار گیرد.  در واقع خلا استقلال در خط هافبک است به همین دلیل خط حمله تیم با  وجود چندین مهره هجومی ناتوان است.

اکبری در پایان گفت: به نظر من باید کادر فنی آبی پوشان در مهره چینی و ترکیب اولیه بهتر عمل کند در غیر این صورت  مطمئن باشید این تیم باز هم دچار مشکل خواهد داشت و  خیلی زود  از جام حذفی  خداحافظی خواهد کرد، کادر فنی آبی‌پوشان وظیفه دارند علاوه ‌بر ایرادات فنی که به بازیکنان گوشزد می کنند آنها را از لحاظ روحی روانی آماده کنند.

 

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4plkd3

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


استقلال از سرخپوشان انتقام می گیرد؟